פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שיחות לחול שלא אני ביצעתי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
נטויזן חיובו אותי בשיחות לחול שאני לא ביצעתי. פניתי אליהם הם הם ביקשו אישור מהוט ההטלפון שמימנו חיובו השיחות לא בבעלותי. פניתי להוט הם מוכנים לתת לי את מסופרי הטלפון שבבעלותי בלבד. הוט אומרים שהטלפון שמימנו נעשו השיחות לא שייך לי והם לא מיכנים לתת לי אישור כזה זה פוגע בהגנת האזרח.
שלחתי לנטויזן את האישור שהוט שלח לי על מספרי הטלפון שבבעלותי.
נטויזן לא מוכן לקבל זאת. ועדין השיחות לחול מתבצעות מחשבוני החודש חויבתי ב-1000 שקל שיחות לחול
אין לי אם מי לדבר שיכול לעזור לי . אני חסרת עונים.
מכוון שהעיסקה נעשתה בטלפון .יכול להיות להנציג של נטויזן רשם כרטיס מוטעה.
או האיש שמבצע את השיחות נתן את כרטיס האשראי שלי
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור,013 נטויז' שם ותפקיד:
פניית הגברת נחום התקבלה ומבדיקה עולה כי:
בשנת 2006 בחרה גב' נחום להצטרף לשירותי החיוג הבינ"ל בחברתנו ובמעמד עדכון השירות בחרה גב' נחום למסור מס' מספרי טלפון לחיוג בינ"ל ובין היתר המספר טלפון דנן.
במהלך חודש מרץ 2011 שוחחה גב' נחום עם נציגת מוקד השירות אשר ציינה בפניה כי אם המספר טלפון דנן אינו בבעלותה או ברשותה ולמען ביצוע החזר כספי, עליה להמציא ממפעילת הקו אישור אודות העדר בעלות ו/או שימוש בהתאמה למספר הטלפון דנן.
בהמשך לקבלת מכתבה של גב' נחום ולפני קבלת פנייכם, מטופלת גב' נחום ע"י נציגת מוקד השירות ותוך בדיקת מחלקת ביטחון לאיבחון המקרה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה