פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתנה "חינם" הפכה לעסקת תשלומים של 36 חודשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני בערך חצי שנה הטלפון שלי צילצל. בצד השני של האייפון בחורה מקסימה ומלאת שמחת חיים מציעה לי לחדש את המנוי על האינטרנט בבית שלי לנטוויז'ן 013 לעוד שנה. אמרתי, וואלה, היה נחמד איתכם כבר איזה 4 שנים, בואי נמשיך.

רגע לפני שסגרנו את השיחה, הודיעה לי הבחורה המקסימה שמגיע לי ראוטר חינם כי חידשתי את החשבון. מאחר ולי כבר יש ראוטר בבית סירבתי למתנה. לא רציתי עוד קופסא מיותמת שתישכב לי על המדפים ולעולם לא תיפתח. הבחורה התעקשה: "אני אשלח לך את זה עד הבית עם שליח. בחינם. איך אתה יכול לסרב לראוטר חינם???" זעקה הבחורה.

השתכנעתי.

ואז הכל התחיל.

חודש אחרי אני מגלה בחשבון הויזה שלי עסקת תשלומים של 36 חודשים לנטוויז'ן, בסך 10 שקלים לחודש. חשבתי שזו טעות והתקשרתי לשירות לקוחות לבדוק מה פשר החיוב. באותה שיחה הסביר לי בחור, מקסים אף הוא, שהם אמנם מחייבים אותי כל חודש על 10 שח למשך 36 חודשים, אבל בחשבון אינטרנט שלי אני מקבל החזר כל חודש של 10 ש"ח. עוד טען הבחור כי הבחורה המקסימה שהציעה לי הראוטר באותה שיחה ציינה את זה. מה שלא היה ולא נברא.

ואז הוסיף ואמר: אבל אם אנחנו מחייבים אותך ואז מזכים אותך, אז מה הבעיה?

הבעיה היא שבעצם הצלחתם לכבול אותי ל-36 חודשים, כי אם עוד שנה אחליט לעזוב אתכם, כבר לא תוכלו להחזיר לי בחשבון האינטרנט שלי מידי חודש 10 ש"ח, מה שאומר שהראוטר חינם שלכם עולה לי די הרבה כסף. למרות שלא רציתי אותו בכלל.

אז הבחור התעקש שאותה בחורה מקסימה ציינה את זה בפני בטלפון. אמרתי לו אם כך, בוא נאזין להקלטה של השיחה. הרי אם נעשתה עסקה טלפונית אני מניח שזה הוקלט. הוא אמר שהוא לא יכול להשמיע לי השיחה, ושזו המדיניות של החברה, אבל הוא יאזין בעצמו לשיחה ויבדוק אם היא אכן ציינה את זה בפני. אחרי מספר ימים חזרה אלי בחורה אחרת מהחברה שטענה שהקשיבה לשיחה והבחורה אכן ציינה זאת בפניי. מאחר ואני בטוח שלא, ביקשתי שתואיל בטובה להשמיע לי השיחה. היא סירבה.

מאחר והעסקה בוצעה ללא אישורי, דרך חברת הויזה שלי ביטלתי את העסקה של ה-36 תשלומים על סך 10 שח כל חודש. מאז כל חודש מתקשר אלי מישהו אחר מנטוויז'ן במטרה להבין מדוע. אני מספר כל פעם מחדש את כל הסיפור והם לא משתכנעים בצידקתי.

אתמול בערב החליטה חברת נטוויז'ן לנתק אותי מהאינטרנט בגלל החוב שיש לי על הראוטר חינם שלהם, ושלחו לי אלי בחור עצבני ממחלקת הגבייה שהבטיח לי שנתראה בבית המשפט.

עכשיו אני בלי אינטרנט, ובעיקר מלא בכעס על חברה אינטרנט שהייתי מנוי אצלה יותר מ-4 שנים והחליטה יום אחד לעשות לי תרגיל כזה מסריח.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר רז התקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. מר רז הינו לקוח של שירותי האינטרנט המהיר בחברת 013 נטוויז'ן החל משנת 2007. בתאריך ה-01/11/2011 בחר מר רז לשדרג את מהירות הגלישה ממהירות 5Mb/500Kbps למהירות 12Mb/800Kbps בחבילה הכוללת נתב אלחוטי במסגרת חיוב זיכוי. בעת הצטרפותו לחבילה חויב מר רז בעבור הנתב בסך 366.4 ₪ ב-36 תשלומים. כנגד חיוב זה יזוכה מר רז בסך 9.9 ₪ מדי חודש במשך 36 חודשים בחשבונית בעבור שירות האינטרנט. טרם פנייתכם, בתאריך ה-04/04/2011, נציגת מחלקת פניות הציבור שוחחה עם מר רז. עודכנה חבילה חדשה לשירות באינטרנט המהיר במנוייו ובחר להשאיר את הנתב ברשותו. פנייתו של מר רז טופלה לשביעות רצונו. בכבוד רב, פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ. תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה