פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת ביזיון ושקרים. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתלונה ששלחתי לפני שבועיים בערך כתבתי כך:
לבקשתי להתנתק משירות הטלפון נאמר כי אני מחוייב. כמובן שהמילה התחייבות לא נזכרה בשיחה שביצעתי בחודש נובמבר, שכן לעולם לא הייתי מתחייב לדבר כזה שאין לנו בו צורך ובכלל לא רציתי. אינני חתום גם על שום חוזה שמזכיר דבר כזה, רק על הסכם ההתקנה שחתמתי עליו בנוכחות המתקין, והוא לא כולל סעיף של התחייבות. הקו מנותק כבר חודש. איננו משתמשים בו.
בתגובה כתב נציג פניות הציבור של בית העסק:
פנייתו של מר סלוק נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה... מבדיקתי עולה כי מר סלוק בחר להמשיך ולצרוך את שירותיה של חברת 013 נטוויז'ן הן בשירות האינטרנט והן בשירות הטלפוניה. מר סלוק טופל לשביעות רצונו.
מרחק שנות אור בין התלונה לבין התגובה.
לא לשביעות רצוני כלל וכלל. אינני מעוניין בשירות הטלפון. החברה מבזה את לקוחותיה, שהם הפרנסה שלה. לא ייאמן עד איזו רמה.

כספי סוג הנזק :
להתנתק לאלתר משירות הטלפון של החברה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר סלוק נתקבלה במשרדינו ונבדקת לעומקה.
לאור פנייתכם שוחחתי עם מר סלק, כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין בוטל שירות הטלפון הביתי במנוייו של מר סלוק ללא החזר דמי הטבה.
מר סלוק טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה