פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו טלפון "חינם" התחייבות אוטומטית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש 11/10 התקשרו אלי מ-013 והציעו לי טלפון קווי לשלושה חושי ניסיון בחינם.
כאשר הגיע אלי טכנאי מיד ניתק את קו הבזק וחיבר לי את הקו החדש כאשר נתן לי מס' טלפון חדש כעסתי מאד ואז אמרתי לו שיחזיר הכל לקדמותו ויצא מהבית.לאחר כ-שעה ויכוח/ושיחות איתו ואם מנהלת משמרת הובטח לי כי הוא יעשה קו נוסף ולא ינתק אותי מקו הבזק.
באותו מעמד הובטח לי כי יודיעו לי מתי תקופת הנסיון מסתיימת ואז אוחל להתנתק.
אף אחד לא יצר קשר איתי עד היום . ביום חמישי האחרון+יום שישי האחרון שוחחתי כ- 3 שעות עם כמעט כל נציגי שירות הלקוחות כי הוברר לי שאני נכנסתי להתחייבות אוטומטית ללא ידיעתי לתקופה של 18 חודשים.
013 מוכנים לנתק אותי מ"ההתחייבות" הכביכול תמורת קנס של כ-750 ש"ח.
אני חסרת אונים עוד בפרט שאני מתקיימת מקיצבת נכות של 2600 ש"ח.
מיותר לציין כי כל האנשים שאיתם דיברתי ב- 013 אישרו כי אכן לא דיברו איתי על הקו טלפון מאז שחוברתי אליו.
היום נמצא המודם שלהם בארון ואינו בשימוש מזה מספר שבועות.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' עמית נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' עמית בחרה להצטרף לשירותי הטלפון הביתי של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 10.11.2010.
גב' עמית ביצעה שימוש בשירות.
לאור פנייתכם שוחחתי עם גב' עמית, השירות בוטל לאור בקשתה של גב' עמית ללא החזר דמי הטבה וזאת לפנים משורת הדין.
גב' עמית טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה