פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
היה ברשותי 2 נקודות של האינטרנט תחת חברת נטוויזן כעבור תקופה נגמרו לי ההתחייבות בשנהם ולכן החלטתי לבטל את אחד מהם ואת השני חידשתי לעוד שנה.
להפתעתי גיליתי חודש לאחר מכן נקודה שביקשתי לנתק לא נותק ולכן צלצלתי שוב פעם וביקשתי שוב לנתק את הנקודה הנציגה טענה שזה בוצע.
מניסיון המר שלי צלצלי חודש לאחר מכן שוב פעם כדי לוודא שהנקודה נותקה .והנציגה טענה שזה נותק.
גיליתי חודש לאחר מכן שזה לא נותק התקשרתי שוב פעם כדי לברר והנציג טען שאכן ניתקתי אבל חודש לאחר מכן (כשהתבצע הוודאוי שהנקודה נותקה ) גם חידשתי הבהרתי לנציג שאני לא יכולה לחדש בגלל שניתקתי את התשתית בהוט ויש לי מכתב שניתקתי והנציג טוען שאני טועה ואני חידשתי התעקשתי לקבל הקלטת שיחה והנציג טוען שאין. אבל הכל מתועד במערכת. אני כבר נילחמת איתם מעל חצי שנה על הפעולה שלא ביצעתי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' פדרמן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' פדרמן הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 16.07.2004.
בתאריך ה- 27.04.2009 בחרה גב' פדרמן לצרף מנוי גלישה נוסף לחשבונה.
בתאריך ה- 08.11.2010 בחרה גב' פדרמן לבטל מנוי גלישה אחד ולהשאירו כתיבת מייל בלבד בעלות חודשית של 10 ש"ח.
בתאריך ה- 11.04.2011 בחרה גב' פדרמן לבטל את תיבת המייל, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתה והתיבה בוטלה.
גב' פדרמן טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה