פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עליית מחירים וחיוב חודשי על דעת עצמם ללא הודעה ללקוח נושא התלונה:
טרנוס אושרית שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.4.2011 התקשרנו לחברת נטויזין כדי לשמוע על מבצע חדש ולא הודיעו לי שהמבצע הקודם לא הסתיים ושאני מחוייבת עד אוגוסט 2011 וגם לא הודיעו לי שהעלו את המחיר (החברה עושה הכל על דעת עצמם מבלי להודיע ללקוח -) (שם הנציג בשירות לקוחות ליאור).
הנציגי שירות אומרים שחודש מרץ לא שולם ובויזה כן שולם.
דיברנו עם המנהל של החברה סיפרנו לו את כל המקרה נכנסים לפרטים אישים אמרנו לו שאנחנו רוצים להתנתק ואמרו שהמבצע חוזר למה שהיה פעם בכל אופן לא מוכנים לנתק אותי מהם. דורשת לטפל בזה בהקדם
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב עד אוגוסט 2011 וניתוק מנטויזין ברגע זה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' טרנוס נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
שירות האינטרנט במנוייה של גב' טרנוס בוטל לאור בקשתה.
גב' טרנוס טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"ב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה