פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה בדרך מכיראת קו הטלפון של נטוויזן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ג', 5 באפריל 2011 התקשר אלי נציג של חברת נטוויזן והציע לי לקבל מתנה - 1000 דקות חינם לשיחות טלפון. עלי להדגיש שלא נאמר בשום שלב שמדובר בהתקנת קו טלפון חדש וכן לא נאמר שמדובר במכירה. שאלתי מספר פעמים האם עלי להתחייב למשהו והנציג חזר ואמר שאין כל התחייבות וניתיתן לבטל את הכל בכל רגע. הדבר היחיד שעורר את חשדי היה, שנתבקשתי לתאם ביקור של טכנאי שיבוא להתקין את "המתנה". סוכם שהטכנאי יגיע ביום ששי 15 בארפריל.
למחרת היום ביום ד' 6 באפריל 2011 קיבלתי שוב שיחה מנציג אחר שלנטוויזו, שפתח את השיחה באמירה שלפי הרשום אצלו אני מנוי של הטלפון הקווי של נטוויזן. הבהרתי לו שמעולם לא ביקשתי להתחבר לטלפון הקווי של נטוויזן וסיפרתי לו על השיחה הפנייה שהייתה אלי יום קודם. באותה הזדמנות ביקתי ממנו לבטל את הכל ואף הבעתי את כעסי על דרך המכירה האגרסיבית והשקרית שבה השתמש נציג החברה יום קודם. חשבתי שבזה תם העניין, אך התברר שבנטוויזן לא מוותרים בקלות וביום ה' 14 באפריל 2011 קיבלתי טלפון מנציגת שרות של החברה בה הזכירו לי שמחר אמור להגיע אלי טכנאי להתקין טלון קווי של נטוויזן. הבהרתי לנציגת החברה שמעולם לא הזמנתי טלפון קווי מהם ומבחינתי הכל מבוטל. תגובתה הייתה, שמכיוון שמדובר בביטול של מכירה, עליה להעביר את השיחה למנהלת. מכיוון שהמנהלת לא הייתה פנוייה היא התקשרה אלי כעבור מספר שעות ושוב הסברתי לה מה קרה. הברתי שוב שלא פניתי ולא הזמנתי טלפון קווי מהם ושבכוונתי להתלונן במשרד התקשורת על דרך המכירה השקרית ועל ההונאה שבשיטה שלהם.
הסיפור לא תם, כי ביום ו' בבוקר שוב התקשרה אלי נציגת החברה וניסתי לשכנע אותי להגיע לפשרה, השבתי לה בכעס רב שאין לי מה לדבר עם שקרנים ורמאים וסגרתי את השיחה.
כעבור מספר שעות שוב תקשרה אלי נציגת החברה שהציגה את עצמה כמנהלת של המתקשרת הקודמת וביקשה לאמת את הפרטים שלי כדי לבטל את העיסקה.
ומה קרה בסופו של יום? קיבלתי מייל מחברת נטוויזן בו התבשרתי כי אני "מנוי לשרות קו טלפון ביתי, בחבילה: בנק 700 דקות לבנדל ללא דמי מנוי".
זה לדעתי עובר כל גבול.
מצרפים אותי בכח לשרות שלא הזמנתי ולא ביקשתי וזאת לאחר שדרשתי בצורה הכי ברורה לבטל את "המכירה" השקרית שנעשתה.
מיכווןן שעשו לי תרגיל דומה לפני שנתיים עם "מתנה" של שיחות חו"ל שהפכה למנוי עליו שילמתי במשך שנתיים ללא כל סיבה ולקח חצי שנה עד שהחזירו לי את הכסף.
כספי פוטנציאלי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר גויסקי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 05.04.2011 בחר מר גויסקי להצטרף לשירותי הטלפון הביתי של חברת
013 נטוויז'ן.
בתאריך ה- 15.04.2011 חזר בו מר גויסקי מעניין העסקה, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה
לבקשתו והשירות בוטל.
מר גויסקי טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה