חיבור קוו טלפון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאום טלפוני בתאריך 13/2 הגיע טכנאי והתחברתי לקוו נטויזין למשך חודש חינם,
לאחר סיום ההתקנה הודיע הטכנאי כי לפני סיום החודש אקבל הודעה אס אמ אס שבו מודיעים לי אם מעוניינת להמשיךאו לבטל .
בתאריך 22/3 שוחחתי עם נציג שירות בכדי לבטל את ההתחייבות,נאמר לי כי אי אפשר לבטל וכי חתמתי על מסמך התחייבות ל-18 חודש.
כמובן לא חתמתי על שום מסמך,(והודיעה לי שאפנה למחלקת פניות ציבור).
ועצם קיום פרטי כרטיס האשראי אצלם אינו מקנה להם את הזכות להחליט בשבילי על המשך החיוב /תוכנית.
פניתי למחלקה בפקס קיבלתי מס פניה והוא (165569872)שוחחתי שוב פעם עם מנהלת מחלקת שימור לקוחות בשם אורטל
וביקשתי שינתקו אותי ושוב נאמר לי לפנות למחלקת פניות ציבור מס' פקס 03-7255858 ואקבל תשובה הפקס נשלח בתאריכים:
23/3 , 28/3 , 4/4 , וכמובן לא קיבלתי שום תשובה מהם ולא שום התייחסות .
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק וביטול חיבור הקוו ללא שום תשלום או קנס כל שהוא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|