פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור קוו טלפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאום טלפוני בתאריך 13/2 הגיע טכנאי והתחברתי לקוו נטויזין למשך חודש חינם,
לאחר סיום ההתקנה הודיע הטכנאי כי לפני סיום החודש אקבל הודעה אס אמ אס שבו מודיעים לי אם מעוניינת להמשיךאו לבטל .
בתאריך 22/3 שוחחתי עם נציג שירות בכדי לבטל את ההתחייבות,נאמר לי כי אי אפשר לבטל וכי חתמתי על מסמך התחייבות ל-18 חודש.
כמובן לא חתמתי על שום מסמך,(והודיעה לי שאפנה למחלקת פניות ציבור).
ועצם קיום פרטי כרטיס האשראי אצלם אינו מקנה להם את הזכות להחליט בשבילי על המשך החיוב /תוכנית.
פניתי למחלקה בפקס קיבלתי מס פניה והוא (165569872)שוחחתי שוב פעם עם מנהלת מחלקת שימור לקוחות בשם אורטל
וביקשתי שינתקו אותי ושוב נאמר לי לפנות למחלקת פניות ציבור מס' פקס 03-7255858 ואקבל תשובה הפקס נשלח בתאריכים:
23/3 , 28/3 , 4/4 , וכמובן לא קיבלתי שום תשובה מהם ולא שום התייחסות .
כספי סוג הנזק :
ניתוק וביטול חיבור הקוו ללא שום תשלום או קנס כל שהוא פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה