פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מבישה ולכאורה תרמית של חברת נטוויזיון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי אלכס ואני מנוי לשיחות לחו"ל של חברת נטויזון מזה כ-10 שנים .הגעתי אליהם כמנוי של חברת ברק .
אולם לאחר רכישת /מיזוג ברק בתוך נטויזיוןחלה לטעמי התדרדרות מאד מוחשית ברמת האמינות .
כל הזמן נעשו העלאות מחירים זוחלות.הפלא היה שכל פעם שהתלוננתי המחיר חזר לקדמותו-דהיינו ויתרו
על העלאת המחיר ?!

לפני כשבוע כשקיבלתי את החשבון החודשי שמתי לב שהמחיר שוב עלה.
פניתי אליהם מיידית בכתב ולאחר ברור טלפוני יזום על ידם נשלחה אלי חשבונית
מלפני כחודש ובה הודעה כללית שמיועדת לכל הלקוחות ובה הודעה כללית בה מודיעים שהם
מעלים מחירים.

מאחר ולי הייתה חבילה של 200 דקות לארה"ב בלבד לפיה אני משלם 0.07 אג לדקה ועל פי ההסכם
כל דקה נוספת מחוייבת אף היא ב.0.07 אג –הנחתי שלגבי אין מדובר בהעלאה מאחר והסכם איננו
יכול להיות משונה רק במעמד צד אחד.

מסתבר שבנטויזיון חושבו אחרת .הם החליט על דעתם בלבד מבלי לקבלת את הסכמתי להעלות את
מחיר השיחה עבור כל השיחות מעבר ל200 דקות ב-3 אגורות.
מאחר ואנו מדברים כ 2000 דקות לחודש הדבר משמעותי מאד.

הפעם החלטתי שאני שם קץ להתנהלות הקלוקלת של נטוזיון מה עוד שהסתבר שלי שחברה מתחרה להם
הוציאה לי הצעה בכתב ובה מחירים של 0.07 אג' לדקה לארה"ב לקוים נייחים וגם סלולריים.

לכן הפעם למרות שבשיחה איתי נציג /נציגת נטוויזיון אמר/ה שמוכנים להחזיר את המחיר לקדמותו דהיינו 0.07
אגורות לכל דקת שיחה ללא הגבלה במספר הדקות ( היתכן שהמודל ההמחרה שלהם הוא "תעלו מחירים לכולם- ולמי שישים לב ותלונן תחזיר את המחיר הישן " ?)
הפעם התעקשתי לקבל זיכוי על החיובי יתר, והבהרתי להם בכל השיחות שבמידה ולא אקבל זיכוי אני ממבקש להתנתק
מהם.כמוכן הבהרתי שבטרם אסכים להשמשיך להשתמש בשרותי החיוג שלהם לחו"ל אבקש את הצעתם הכתב !! .
ועל זה נאמר לי שאין כל הזמן שהם נותנים הצעה בכתב. לזאת עניתי שאם אני לא מקבל התעה בכתב לעיון בטרם הסכם
אין לי כל עניין להמשיך איתם

למרבית החוצפה והביזיון לאחר שבנוסף להודעתי מאתמול 20.4.22 שברצוני להתנתק מהם הודעתי להם גם היום שאין ברצוני להמשיך ולהשתמש בשרותיהם -שעה לאחר מכן הם שלחו לי הודעת דאר אלקטרוני לפיה משתמע שאני מבקש ואף הסכמתי( ?!) להמשיך להיות מקושר אליהם ...וגם לשלם את המחירים שהם הציעו ??!! ברוב חוצפתם משתמע מההסכם שצרפו שאף סוכמו איתי מחירים ליעדים נוספים ??? (הלא כל שיחותינו לחו"ל במהלך 10 השנים האחרונות הן למספר טלפון אחד !!! באזור בוסטון )

מייד הודעתי לנטויזון באמצעות דאר אלקטרוני ( פרוט בהמשך) שמייד לאחר החגים בדעתי להתלונן בפני הממונה על פניות הציבור במשרד התקשורת , הסגורים בחול המועד .אם יהיה צורך אתלונן גם מחלקת הונאות של משטרת ישראל במחוז תל אביב מאחר וכאן לכאורה מדובר על מעשה הונאה של אחד מעובדיהם .

באופן אירוני כאן אולי המקום גם לציין את העובדה התמוהה שבנטוויזיון ישנה פונקציה של פניות הציבור בכתובת
mailto:[email protected] והמפורסמת בהסכמים שלהם. אלא מה ? כאשר שולחים לשם הודעת
דאר אלקטרוני מסתבר שהכתובת לא קיימת??!! האם אין בושה בנטוויזיון ?

למען הסדר הטוב ועל מנת לאפשר לגורם המתאים בנטוויזון לערוך את בדיקותיו( ורצוי שגם מחלקת הביטחון /מבקר חברה שלהם יהיו מעורבים היות ומדובר כאן על חריגה ממשל תאגידי תקין ) להלן פרוט אישורים אוטומטי אותם קיבלתי עבור הודעותי בהם ביקשתי להתנתק משרותי נטויזיון.
כל הודעותי ובהן בקשה להפסיק את השרות נשלחו בין היתר ל : mailto:[email protected]
בדיוק לפי המצויין בקישור הבא של נטיוזיון
http://www.013netvision.net.il/Article/?ArticleID=659818&Action=Print

להודעה שלי בתאריך 20.04.11 שעה 02.12 AM ארוע 166214544
להודעה שלי מתאריך 21.4.11 שעה 14.01 ארוע 166248541
להודעה שלי מתאריך 21.04.11 שעה 18.11 ארוע 166254305
להודעה שלי מתאריך 21.04.11 שעה 18.29 ארוע 166254668
להודעה שלי מתאריך 21.04.11 שעה 19.27 ארוע 166255692



לסיכום :

מעולם לא הסכמתי בשיחותי עם נטיזיון מאז ה-18 לאפריל ועד היום 21.4.11 להמשיך ולהשתמש
בשרותיהם.בכל הודעותי בדאר אלקטרוני הבהרתי מעל לכל צל של ספק שאינני חפץ להמשיך להיות מחובר
אליהם ומי שמנסה להציג את הדברים אחרת עושה זאת בעזות פנים ומצח ,תוך רמאות והצגת מצג שוא.
בושה וחרפה לחברה אשר נוהגת כפי שנטוויזון נהגת.
הדרישה שלי לניתוק מיידי משרותי נטוויזיון בעינה עומדת .





עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי וברור מעמיק בנטוויזון פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה