פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עליית מחירים וחיוב חודשי על דעת עצמם ללא הודעה ללקוח וביטול החוב עד אוגוסט 2011 בשווי 180 שקל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.4.2011 התקשרנו לחברת נטויזין כדי לשמוע על מבצע חדש ולא הודיעו לי שהמבצע הקודם לא הסתיים ושאני מחוייבת עד אוגוסט 2011 וגם לא הודיעו לי שהעלו את המחיר (החברה עושה הכל על דעת עצמם מבלי להודיע ללקוח -) (שם הנציג בשירות לקוחות ליאור).
הנציגי שירות אומרים שחודש מרץ לא שולם ובויזה כן שולם.
דיברנו עם המנהל של החברה סיפרנו לו את כל המקרה נכנסים לפרטים אישים אמרנו לו שאנחנו רוצים להתנתק ואמרו שהמבצע חוזר למה שהיה פעם בכל אופן לא מוכנים לנתק אותי מהם. דורשת לטפל בזה בהקדם.
החברה ניתקה אותי מהשירות כפי שרציתי אבל לא ביטלו לי את החוב.. מבקשת לבטל את החוב עד אוגוסט 2011 כולל בסך 180 שקל.
44.9 לחודש כפול 4 חודשים עד סיום המבצע = 180
ביטול החוב של 180 שקל עד אוגוסט 2011 פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה