פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר כרמי נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. מר כרמי הינו מנוי לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן החל משנת 2005.בתאריך ה-14/02/2011 בחר מר כרמי להצטרף לשירות נוסף, שירות הקו הביתי, שני קווים. העסקה בה בחר מר כרמי לשירות: קו אחד 3,000 דקות בכל חודש בחיוג טלפונים נייחים בדמי מנוי חודשיים בסך 29 ₪ תעריף בחיוג לטלפונים ניידים 14.8 אגורות לדקה, קו שני דמי מנוי חודשיים בסך 9.9 ₪ תעריף בחיוג לנייחים בשעות השיחה 9.99 אגורות לדקה בשעות השפל 4.6 אגורות לדקה תעריף בחיוג לטלפונים ניידים 14.8 אגורות לדקה, החבילות הן ללא התחייבות. העסקה הינה בכפוף להסכם המנוי ותקנון המבצע אשר נמסרו למר כרמי במעמד המכירה הן בע"פ והן בכתב. בתאריך ה-15/02/2011 פנה מר כרמי לשירות הלקוחות, כאשר במעמד פנייה זו הוסברו שוב תנאי העסקה בה בחר לשירותי הקו הביתי. בתאריך ה-09/03/2011 בחר מר כרמי לבטל את אחד מהקווים הביתיים המעודכנים במנוייו, את הקו הכולל דמי מנוי חודשיים בסך 9.9 ₪, לקו הנוסף הוצעו מספר הצעות להחלפת החבילה כאשר חלקן כללו חודשיים ראשונים ללא עלות. מר כרמי בחר להמשיך בקו זה באותה העסקה אליה הצטרף בעת הצטרפותו לשירות: 3,000 דקות בכל חודש בחיוג לטלפונים נייחים בלבד במדי מנוי חודשיים בסך 29 ₪, תעריף בחיוג לניידים 14.8 אגורות, ללא כל התחייבות. בכבוד רב, פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ. |
תגובה: |
פניות הציבור |
פתרון: |
|
|