פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר של איש מכירות ומנהלת שימור לקוחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.2 2011 התקשר אליי ואל אבא שלי נציג מכירות לעניין אותנו בקו טלפון
אחרי ששמענו את ההצעה החלטנו שאכן זוהי עיסקה כדאית בנוסף נאמר לי שיש לי חודשיים חינם ללא תשלום וללא התחייבות
בתאריך 8.3 דברתי עם מנהלת שימור לקוחות בחורה בשם טלי אחרי שאבא שלי ביקש להתנתקאחרי שהם הספיקו לחייב אותי ואת אבא שלי והיא אמרה שזה יזוכה ואכן יש לך חודשיים חינם
רצוי להדגיש שכל הזמן הזה סבלתי מניתוקים רבים הן באינטרנט והן בטלפון התשתית של נטוויזין לידיעתכם גרועה בטירוף
24.4 קבלתי חיוב על סך של 81 שקלים חיוב על חודשיים החינמיים שהם הבטיחו לי והנציג אמר שאין לי חודשיים חינם בקשתי ממנו שישמע את ההקלטות של החברה
בקיצור גנבו ממני 81 ש"ח על כלום הם חברה שלא עומדת בהבטחות שלה והתשתית שלה כל כך גרועה
רצוי לציין שהייתי מנוי של חברת הוט ויחסית הם סיפקו לי את הדרישות שלי כמעט בלי ניתוקים
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר כרמי נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. מר כרמי הינו מנוי לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן החל משנת 2005.בתאריך ה-14/02/2011 בחר מר כרמי להצטרף לשירות נוסף, שירות הקו הביתי, שני קווים. העסקה בה בחר מר כרמי לשירות: קו אחד 3,000 דקות בכל חודש בחיוג טלפונים נייחים בדמי מנוי חודשיים בסך 29 ₪ תעריף בחיוג לטלפונים ניידים 14.8 אגורות לדקה, קו שני דמי מנוי חודשיים בסך 9.9 ₪ תעריף בחיוג לנייחים בשעות השיחה 9.99 אגורות לדקה בשעות השפל 4.6 אגורות לדקה תעריף בחיוג לטלפונים ניידים 14.8 אגורות לדקה, החבילות הן ללא התחייבות. העסקה הינה בכפוף להסכם המנוי ותקנון המבצע אשר נמסרו למר כרמי במעמד המכירה הן בע"פ והן בכתב. בתאריך ה-15/02/2011 פנה מר כרמי לשירות הלקוחות, כאשר במעמד פנייה זו הוסברו שוב תנאי העסקה בה בחר לשירותי הקו הביתי. בתאריך ה-09/03/2011 בחר מר כרמי לבטל את אחד מהקווים הביתיים המעודכנים במנוייו, את הקו הכולל דמי מנוי חודשיים בסך 9.9 ₪, לקו הנוסף הוצעו מספר הצעות להחלפת החבילה כאשר חלקן כללו חודשיים ראשונים ללא עלות. מר כרמי בחר להמשיך בקו זה באותה העסקה אליה הצטרף בעת הצטרפותו לשירות: 3,000 דקות בכל חודש בחיוג לטלפונים נייחים בלבד במדי מנוי חודשיים בסך 29 ₪, תעריף בחיוג לניידים 14.8 אגורות, ללא כל התחייבות. בכבוד רב, פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ. תגובה:
פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה