פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לאחר סיום תקופת ההתחייבות נושא התלונה:
אבני מאיה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
תלונתי נערכת מול חברת נטויזון שסיפקה לי שרות כספק אינטרנט. סיום תקופת התחייבות עם החברה הסתיים בתאריך 25/1/2011. כבר ביוני נערכה שיחה עם מנהלת בכירה בחברה שהוסבר לה שבעקבות מעבר דירה לקיבוץ דורות אשר לא עובד עם הספק של נטויזון אבקש לצאת מהתחייבות מוקדם יותר ללא תשלום דמי ביטול. הדבר לא בוצע למרות שהחברה המקבילה "הוט" שסיפקה לי תשתית אינטרנט ביטלה את התחייבתי מאותה סיבה במהירות וזיכתה אותי לאחר הצגתי את האישורים המתאימים.באותה שיחה עם נטויזון לאחר שהסברתי למנהלת מטעם נטויזון כי אני אמשיך לשלם למרות שאינני מקבלת שירות אינטרנט מהם ציינתי כי אני רואה לנכון שבסיום תקופת ההתחייבות המנוי שלי ינותק. נכון להיום 7/4/2011 נוכחתי לגלות בפרוט האשראי שלי כי אני עדין משלמת ל-נטויזון למרות שתאריך הגלישה האחרון שלי היה ביוני 2010, ולמרות שהתחייבותי הסתימה בינואר 2011.

1.החברה ממשיכה לחייב אותי למרות שבשיחתי עם המנהלת ביקשתי שהמנוי ינותק בסוף ההתחייבות.2.תרבות "הראש הקטן" נמאסה עליי והחלטתי לפעול בנושא.נציגת השירות במחלקת שימור לקוחות (נציגה בשם ליאורה) הסבירה לי כי לא מצוין בסיכום השיחות האחרונות שלי עם נציגים שונים כי אני מעוניינת לנתק את המנוי בסוף התקופה" והחברה לא יכולה לזכור מתי מסתיים כל מנוי" . בקשתי הייתה שיזכו אותי בצורה רטרו-אקטיבית עבור החודשים פבואר מרס ואפריל,שם חויבתי חיוב גדול כפי שתיים מהמסוכם בהתחייבות שלי, אך הנציגה הבכירה סירבה לזכות אותי בהתבסס על הטענה שזו אחריותי לבצע שיחת טלפון זו בזמן. מיותר לציין כי השיחה נעשתה בצורה לא ראויה וכי הנציגה הבכירה ליאורה הרימה עליי את קולה בטון נוזף במשך רוב השיחה.

פניתי מספר פעמים לחברה והצגתי בפניהם את תלונתי. בנוסף ביקשתי מספר פעמים כי התלונה תתבצע באופן כתוב דרך כתובת מייל אישית על מנת שאוכל להתנהל בצורה שוטפת מול נציג אחד של החברה ועל מנת שהנושא יהיה מתועד בכתב. תשובת המנהלת הייתה חד משמעית אין התנהלויות במייל. אך יש בידי את מס' הפניה-165909434 אשמח אם דרכם אוכל להשיג גם את תמליל השיחות שהיו לי עם נציגי השירות של נטויזון .
כספי סוג הנזק :
זיכויי כספי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אבני נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' אבני הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 25.10.2009,
במסגרת עסקה עם התחייבות לשנה.
בתאריך ה- 01.07.2010 בחרה גב' אבני לבצע הקפאה בשירות האינטרנט למשך 3 חודשים עם הארכת ההתחייבות עד לתאריך ה- 25.01.2011.
בתאריך ה- 11.10.2010 פנתה גב' אבני לחברת 013 נטוויז'ן לראשונה בבקשת ביטול שירות האינטרנט, לגברת אבני נמסר כי תוכל לבטל את השירות בכל עת שתבחר, בעת הביטול יגבה החזר דמי הטבה, גב' אבני חזרה בה מעניין הביטול.
בתאריך ה- 05.04.2011 פנתה גב' אבני לביטול שירות האינטרנט, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתה והשירות בוטל.
לאור פנייתכם שוחחתי עם גב' אבני, כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין זוכתה גב' אבני בגין חיוביה לאחר סיום תקופת ההתחייבות.
גב' אבני טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה