פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תשלום בניגוד לעסקה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/02/2011 יצר איתי קשר טלפוני נציג של חברת נטויז'ן והציע לי להצטרך למבצע קו טלפון ביתי עם חבילה של 3000 דקות לכל הנייחים, כאשר במהלך החודשיים הראשונים הקו הוא ללא שום חיוב ולאחר החודשיים ישנו חיוב חודשי על סך 39 ₪, בנוסף, במהלך החודשיים הראשונים, לא אחויב על האינטרנט שבביתי, הנציג הסביר לי כי אין לי שום התחייבות במהלך החודשים כמו כן יגיע אלי נציג החברה על מנת להתקין לי התקן מיוחד למחשב הביתי, שאלתי אם במידה ולא אהיה מרוצה וארצה להחזיר את ההתקן האם גם זה יעשה ע"י נציג שיגיע לביתי ללא שום עלות נאמר לי מפורשות שכן, הסכמתי להצטרף למבצע.
לאחר זמן קצר הגיע לביתי נציג החברה והתקין את קו הטלפון, במהלך החודשיים הראשונים היו אין ספור תקלות, חוזרות ונשנות שגרמו לכך שלא היה קו, כך שלא יכולתי להוציא שיחות וכמו כן לא לקבל שיחות, כבר בימים הראשונים התקשרתי לתמיכה הטכנית של החברה והוסבר לי מה עלי לעשות במידה והתקלה חוזרת על עצמה, התקלה אכן חזרה על עצמה מספר רב של פעמים וכל פעם נאלצתי לתפעל את התקלה ולפתור את הבעיה, עד אשר התייאשתי והחלטתי שאני לא מתכוון לבזבז כל כך הרבה זמן על טיפול בתקלות והחלטתי שאין בכוונתי להמשיך להיות לקוח של חברת נטויז'ן בשרותי הטלפון.
בתאריך 12/04/11 יצרתי קשר טלפוני עם החברה ודיברתי על נציג בשם וסילי, ביקשתי לבטל את העסקה מהסיבה הפשוטה שאני לא מקבל שירות מינימאלי של קו הטלפון הביתי, במהלך שיחה זו וסילי ניסה במשך דקות ארוכות לשכנע אותי שלא לנתק את הטלפון הביתי והוא התחייב שהוא אישית ידאג שנציג בכיר מתמיכה טכנית יחזור אלי ביום המחרת על מנת לפתור את הבעיה הטלפונית שכל פעם חוזרת על עצמו, מאחר ושום נציג לא חזר אלי התקשרתי שוב בתאריך 13/04/11 וענתה לי נציגה שטענה שכרגע אין מערכות והיא לא יכולה לתת לי שרות אך לקחה ממני את מספר הנייד שלי והבטיחה לי שיחזרו אלי עוד באותו היום, גם זה לא קרה, ביום חמישי בתאריך 14/04/11 שוב יצרתי קשר, הפעם ענה לי נציג בשם מוסא, הסברתי לו את השתלשלות האירועים, הוא התנצל ואמר שהוא מתחייב שבאותו היום יחזור אלי נציג מהתמיכה הטכנית לאחר השעה 20:00, ושוב, זה לא קרה, פעם אחר פעם נציגים מבטיחים לי שיחזור אליי נציג ושום דבר לא קורה (כל הזמן הזה הטלפון הביתי לא עובד).
תוך כדי הזמן שחלף גיליתי להפתעתי (או שיותר נכון כלום כבר לא יפתיע אותי בהתנהלות החברה) שכן חייבו את חשבוני גם על ה"שרות" שקיבלתי בחודשיים הראשונים למבצע על הטלפון הקווי וגם על האינטרנט הביתי, בניגוד גמור להבטחות כי המבצע הוא בחינם למשך חודשיים ז"א לא אשלם לא על הטלפון בביתי ולא על האינטרנט בביתי.
לאחר שהחלטתי שכלו כל הקיצין, ואין בכוונתי בשום פנים ואופן להישאר בחברה שמשקרת ומרמה את לקוחותיה (כל פעם בטענה שבסך הכול "נעשתה טעות"- טעות שחזרה על עצמה שוב ושוב ושוב), התקשרתי שוב בתאריך 17/04/11 וביקשתי לדבר עם מנהל בכיר, הפנו אותי למחלקת קשרי לקוחות ושם דיברתי עם נציגה בשם קטי, לאחר שהסברתי לה את כל השתלשלות האירועים ביקשתי ממנה להתנתק מקו הטלפון באופן מיידי, לאחר שגם היא ניסתה לשכנע אותי שמדובר ככל הנראה רק ב"טעות" ובקשה ממנה שלא להתנתק הבהרתי לה באופן חד משמעי שאין בכוונתי להישאר לקוח החברה בטלפון הקווי לאחר הרשלנות שבה החברה מטפלת בלקוחותיה.
קטי הבהירה לי שעלי להחזיר את הקופסא שהובאה לביתי ולגשת לסניף הדואר ולשלוח זאת בדואר רשום, זאת למרות שנאמר לי מפורשות ע"י הנציג שיצר עימי קשר שבמידה ולא אהיה מרוצה נציג החברה יגיע לביתי לקחת את הקופסא בחזרה, האם שוב מדובר סך הכול ב"טעות"??? ובלי כל קשר לאותה הבטחה מהנציג, לאחר כל השקרים ובזבוז הזמן והכסף ועוגמת הנפש והטרטור אין לי שום כוונה להמשיך ולבזבז את זמני על כך, אין בכוונתי לשלוח את הקופסא בדואר.
ברצוני לציין שבמהלך השבוע האחרון נאלצתי לבזבז כשעתיים וחצי עם נציגי החברה, כאשר כל זאת נעשה מנייד שלי, מה שכמובן עלה לי כסף רב בנוסף לבזבוז הזמן הנוראי.
אני חייב לומר כי אני מאוד מאוד מאוכזב מכל ההתנהלות והשתלשלות האירועים! כיצד ייתכן כי כל כך הרבה טעויות יקרו פעם אחר פעם אחר פעם? כך מתנהלת חברה שרוצה להיכנס לשוק הטלפון הקווי ולגייס לקוחות חדשים? האם אלו לא היו טעויות אלא מגמה לנסות ולרמות אותי? להוציא כספים במרמה? זהו אכן הרושם שאני קיבלתי וזו התשובה שאני עונה לעצמי ולסובבים אותי כאשר אני נשאל שאלות אלו?
עכשיו אדע מה להגיד למשפחתי ולחבריי כאשר ישאלו אותי מה הרושם שקיבלתי על החברה, חברת נטויז'ן, שומר נפשו ירחק!!!
בשבוע האחרון השארתי שתי הודעות במשיבון הטלפוני של פניות הציבור של חברת נטויז'ן, אך כצפוי, אף אחד לא טרח לחזור אליי, כנראה שהרשלנות והחובבנות נגועה בחברתכם בכל הדרגים מהזוטרים ועד לגבוהים ביותר!!!
לסיכום: אבקש לנתק אותי לאלתר מן הטלפון הקווי שלכם, בנוסף לזכות אותי באופן מיידי בכל הכספים שגביתם ממני שלא לצורך, לשלוח נציג של החברה לקחת את הקופסא בחזרה.
כספי, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה