פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה במכירה, שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-5 חודשים פנתה אימי, לחברת נטויז'ן 013 במטרה לברר לגבי הנחות על שיחות לחו"ל. כבדרך אגב הציעה לה איש/ת מכירות להתנסות בשירות האינטרנט של החברה. אימי סירבה – קודם כל משום שאין לה כל ידע טכני בתחום ושנית אינטרנט כבר יש לה בבית מהבן – 12מגה ובחינם! לבסוף בעזרת לחץ, וכנראה המון תחכום ויצירתיות, הצליח איש המכירות "המצפוני" להוציא ממנה, אישה נאיבית, הסכמה לקחת חבילת אינטרנט לניסיון בחינם. חינם - אין לה מה להפסיד וכולם מרוצים!
כמובן, שיחה זו נשכחה לאחר כמה דקות. רק שלאחר מספר חודשים חשבון השיחות לחו"ל התחיל לתפוח. תחילה לא הבנו למה, הרי אנו לא מדברים יותר מבעבר. אז פנינו לנטויז'ן 013 בכוונה לברר הכיצד מצב זה יתכן.
מתברר שאותו מנוי אינטרנט, שאיש לא ידע על קיומו, הוא לא לגמרי חינמי, אלה חינם רק לחודש, ואז צריך להודיע לחברה, ואם לא מודיעים אז משלמים ועוד כמה משלמים! חבילה של 2.5 מגה בעלות של חבילת 10 מגה לפחות ובנוסף אנטיוירוס בתשלום נוסף, אנטי ספאם בתשלום נוסף, וסינון אתרים בתשלום נוסף ומה לא!? כל מה שאפשר היה לדחוף בתשלום הכניסו! זה שלא מתחברים, ואפילו לא יודעים את שם המשתמש לחשבון האינטרנט, לא מעניין אף אחד! הסברתי לנציגת השירות שאין סיכוי שאימי ביצעה רכישה מושכלת, אלה היתה קורבן לתרמית. תשובת הנציגה היתה פשוטה ולקונית "סליחה, אין מה לעשות, אתם בהתחייבות - מדיניות החברה להמשיך לגבות מכם כסף". ביקשתי לשמוע את הקלטת השיחה של אימי עם נציג המכירות. הנציגה הסבירה כי זהו תהליך מורכב שיקח כשבוע והבטיחה לחזור אלי. מאין ברירה הסכמתי.
שבוע עבר וכמובן שאיש לא חזר עלי. התקשרתי לשירות הלקוחות ולאחר המתנה ערוכה ביקשתי לדבר אם אותה נציגה בכדי להמשיך את הבירור, זה לא התאפשר ונעלצתי להשאיר לה הודעה עם בקשה לחזור עלי. הנציגה חזרה עלי לקראת הלילה עם הודעה מפתיעה "בדקנו את ההקלטות ובהן שומעים את אימך מסכימה לכל התנאים שהציעו לה ואף מגלה ידע טכני בבחירת שירותים מסויימים בחבילה." – כל זה נשמע לי הזוי ומופרך לחלוטין ולטענתה של אימי שקר מוחלט. כשביקשתי לשמוע את ההקלטה נענתי בסירוב – "תוכל לשמוע את ההקלטה רק בעמצאות צו מבית משפט" – נאמר לי.
יש לציין שהנציגה לאורך כל השיחה היתה עוקצנית, התבטאה שלא בנימוס והתנהלה מעמדה של כוחנות – דבר שלא הולם אף מרכז שירות לקוחות.
ביקשתי לדבר עם נציג בכיר בכדי לרדת לעומק העניין, גם כאן נענתי בסירוב וכשהתחלתי לדרוש זאת בתוקף, הועברתי לממתינה ולאחר כדקה נותקתי. יותר לא חזרו אלי.
משיחתי עם חברים, וצפייה בפורומים, מתברר שמקרים דומים די שכיחים בחברת נטויז'ן. אנשי מכירות "דוחפים" במרמה שירותי "חינם", ולוקחים בונוסים בידיעה שבעוד מספר חודשים הם לא יהיו עובדי החברה. אימו של חבר קרוב מצאה עצמה מחויבת לאינטרנט מבלי שיהיה לה אפילו מחשב!
ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מנוי + החזרת כספים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה