פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שירותי אינטרנט ושיחות לחו"ל ללא קבלת הסכמה מהלקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/5/2011 פניתי לחברת נטוויז'ן בעקבות גילוי בתדפיס כרטיס האשראי על העלאת סכום השימוש בשרותי האינטרנט מ48 שקלים לחודש ל159. מברור עם נציגת החברה , התוספת תשלום הינה על שרותים נוספים שהתחייבנו אליהם כמו: שימוש באנטי וירוס ושרות שיחות לחו"ל. חשוב לציין שאין סיבה שאשתמש בשרותים אלו כיוון שאין לי משפחה או חברים בחו"ל ובנוסף אין סיכוי שהייתי מסכימה לאשר קפיצת מחיר כזו בתשלום. ביקשתי מהנציגה שתבדוק אם אכן נעשה שימוש בשרות הנ"ל ומבחינתה זה לא משנה אם כן נעשה שרות או לא- היא לא יכולה לזכות אותנו כייון שאצלה מופיעה שהמחירה בוצעה בצורה תקינה.
נושא החיוב לשיחות לחו"ל זה משהו שחוזר על עצמו. גם לפני כשנה בערך חייבו אותי על השרות ללא הסכמתי , אולם במקרה הנ"ל כן זיכו אותי אחורה עקב אי שימוש בשרות ( וכנראה הבנה שבאמת החיוב נעשה ללא הסכמתי).
מקריאה של תלונות נוספות שהועלו באתר. תלונה זו חוזרת על עצמה לצערי.
זאת פשוט חוצפה שחברת נטוויזן עושה שימוש במספר הכרטיס אשראי שנמצא אצלם על מנת לחייב שרותים נוספים ללא הודעה ללקוח.
אני ממתינה לתשובת החברה , במידה ולא תטופל כראוי אפנה לגורמים נוספים על מנת שכספי יוחזר כראוי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר תשלומים שנלקחו ללא הרשאה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור,013 נטוויז שם ותפקיד:
פניית מר דוד התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
מר דוד מנוי בשירותי האינטרנט והדוא"ל בחברתנו החל משנת 2004.
מר דוד ובני ביתו בחרו לצרוך את השירותים להנאתם ומעת לעת שוחחו עם נציגי מוקדי חברתנו לבירור ועדכון שירותי אבטחה נוספים.
בתאריך 05.05.2011 ובעקבות ביטול כרטיס אשראי המעודכן במנוי מר דוד, יצרה עימו קשר נציגת מוקד הפיננסים והסבירה את יתרת החובה המורכבת מחשבונית חודש אפריל 2011 והעדר אמצעי לתשלום.
בשיחתם ציין מר דוד כי אינו זוכר שנתן את אישורו ואינו בקיע בפרטי המנוי וביקש לשוחח עם בעלת כרטיס האשראי אחותו, אורלי. בשיחת הנציגה עם אורלי שוקפו נתוני המנוי והוסכם בין הצדדים על המשך בדיקתה של הנציגה.
בשיחת נציג פניות הציבור עם מר דוד ובני ביתו שוקפו כלל ממצאי בדיקתו לרבות מועדי עדכון שירותי האבטחה במנוי מר דוד ואישורו להם. יחד עם זאת ולפנים משורת הדין, הציע הנציג הצעה ליישוב נושא פנייתו תוך שביעות רצון כל הצדדים.
מר דוד ובני ביתו בחרו לבטל את שירותי מנוייו ולשלם את יתרת החובה.

מבדיקת חברתנו עולה כי פעלה כשורה תוך שיקוף מלא ושירותיות.


בכבוד רב,
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה