פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק משירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
זה זמן רב שאני מנסה ללא הצלחה להתנתק משירות ספק אינטרנט של נטויזן שאיני צורכת. כל פניותי עד כה עלו בתוהו וחברת נטויזן ממשיכה לגבות ממני תשלומים חודשיים ללא כל תמורה וללא כל מתן אפשרות להתנתק מהם. אשמח לקבל סיוע מכם כדי להביא לידי סיום ההתקשרות.
עלבון, זלזול ו סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור,013 נטוויז שם ותפקיד:
פניית הגב' מזרחי התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
הגב' מזרחי מנוייה בשירות האינטרנט בחברתנו החל משנת 2004.
בתאריך 15.07.2009 שוחחה הגב' מזרחי עם נציגת מוקד קשרי לקוחות וביקשה להקפיא את שירות האינטרנט במנוייה. בהמשך שיחת הגב' מזרחי עם הנציגה בחרה הגב' מזרחי בחוזה התקשרות למשך 12 חודשים בהתחייבות
ולבקשתה נשלח בדוא"ל מפרט חוזה ההתקשרות.
בתאריך 10.04.2011 פנתה הגב' מזרחי למוקד השירות וביקשה לבטל את שירות האינטרנט במנוייה. בשיחתה עם נציגת מוקד קשרי הלקוחות, השירות בוטל לבקשתה.
בתאריך 08.05.2011 התקבל מכתבה של הגב' מזרחי ובקשתה להחזר כספי בגין העדר צריכה. בשיחת נציגת פניות הציבור עם הגב' מזרחי, בחרה הגב' מזרחי לקבל את הצעתה השירותית של הנציגה ותוך שביעות רצונה.

בכבוד רב,
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה