פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף דרך כרטיס האשראי ללא אישור על שירות שלא סופק כלל נושא התלונה:
שבון  בטינה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
החברה גבתה כ-1700 ש"ח על שירות טלפון שלא סופק שום שירות - החברה מכירה בטעות אבל מושכת את החזרת הכספים כבר מעל חודש וחצי .
נציגי החברה (בשירות הטלפוני) לא מקצועיים ומספקים תשובות משתנות - כל פעם בלוף אחר .
אני מבקש לקבל את כספי כולל ריבית והצמדה - ותשלום על למעלה מ- 10 שיחות בנייד והזמן היקר אותו אני מבזבזת לקבלת כספי שעדיין לא התקבל .וזאת גם לאחר הבטחה של מנהלים איתם דיברתי וטענו כל אחד בתורו כי עוד יומיים תקבלי את הכסף .
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור,013 נטוויז שם ותפקיד:
פניית הגב' שבון התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
הגב' שבון מנוייה בשירותי חברתנו החל משנת 2003.
בתאריך 23.02.2011 בחרה הגב' שבון לבטל את שירות הקו הביתי שבמנוייה.
נציגת מוקד השירות העניקה מענה מלא לפנייתה וביטלה את השירות.
בתאריך 23.03.2011 ובעת שיחת הגב' שבון עם נציגת השירות עלה כי
חשבונית שוטפת של חודש מרץ 2011 נכלל חיוב בגין דמי ביטול חוזה התקשרות של הקו הביתי.
נציגת השירות פעלה לבירור הנושא ושיקפה בפני הגב' שבון את ממצאי בדיקתה וכי תפעל לזיכוי הגב' שבון בהקדם.
בשיחת הגב' שבון ובן זוגה עם מנהלת במוקד השירות, פעלה המנהלת לזיכוי הגב' שבון בהקדם האפשרי ותוך מענה מלא ואישי לפנייתה. כמו כן, בחרה הגב' שבון
לקבל את הצעתה השירותית של המנהלת.

בכבוד רב,
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה