שקרים ורמאות של חברת נטוויזן משווקים טלפון חינם "מאוד יקר" |
נושא התלונה: |
קריספין דניאל |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני בטוח שעוד תכתוב נציגת נטוויזן שהלקוח יצא מסופק מהשירות והפתרון ...בדיחה אני כבר נוטה להאמין שנטוויזן מנהלת אישית את מוקד התלונות הזה .
הזמנתי לפני מספר חודשים לאחר לחץ אגרסיבי של החברה - טלפון במבצע 3 חודשים ראשונים חינם ללא התחייבות , ניתן להתנתק מתי שרוצים - רק לא מציינים שזה עולה כסף להתנתק , וגם שההתחייבות בהמשך היא לשנה וחצי ( פרט שולי - כדי לא להטריד את הלקוח בזוטות ) .הנציג הגיע אחר כבוד לביתי - וראה שאין תשתית ראויה לחבר את הקו ללא פגיעה בגלישה של האינטרנט . ועוד הביא לי דף התחייבות לחתום שהוא התקין ושעליי לבדוק מול בזק את התשתית , ועוד חוברת עבת קרס של חוזה שלא קשור בכלל להתקשרות .ביקשת י לנתק ולקחת את הציוד מיכוון שלא ניתן להפעילו כרגע וכנראה שבכלל. הנציגה התוקפנית של נטוויזן התנפלה עליי בטלפון מה פתאום אתה מבטל , אתה תשלם את הטכנאי , ועליך האחריות לשלוח את הציוד בדאר לחברה על חשבונך ...אמרתי לה שאין אפשרות להפעיל את הציוד עפ"י המלצת הטכנאי , והיא מנסה לשכנע אותי שהבעייה בתשתית בזק . אמרתי לה שהטכנאי פה שיקח את הציוד בחזרה , למה לשלוח בדואר ?!! בכעס אמרה שאני השלם על הטכנאי וסיימה את השיחה . ומה חשבתם לא קיבלתי קנס ...בטח ..ועוד גם לקחו מעבר לקנס 149 שקל שעל פי הנוהל של החברה הם משריינים אותו שאם הלקוח מתחרט ...זה ערבון - כל זה הם לא מספרים ......אז חברים את הגבייה השניה של 149 ש"ח קיבלתי רק לאחר מספר פניות לא מבוטל עם תשובות שונות ומשונות של אישורים ואישורים .....זאת חברת נטוויזן - ואני הלקוח המרוצה ...
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|