פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה והונאה נושא התלונה:
orad israela שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב"ה

א.ג.נ. שלום רב

בשיחת טלפון עם נציגת החברה ביקשתי הגדלת מהירות הגלישה. הנציגה סיפרה לי על מבצע של ראוטר ב-10ש"ח לחודש למשך 36 חודש שלו הסכמתי. מסתבר שללא ידיעתי היא חייבה אותי בהתקשרות של שנה וחצי בתנאים שונים מהמנוי שהיה לי במשך כ-חמש שנים ובתוספת שרותים שונים שאותם אינני צורכת שהכפילו את תשלום דמי המנוי מ74 ש"ח לחודש ל150ש"ח. לאחר הודעת טקסט לנייד בו הוזכר חוב לנטויזן התקשרתי אליהם והתבררו לי כל התנאים האמורים לעיל שאותם שמעתי לראשונה..

ביקשתי לצאת מהתוכנית ואפילו לשלם קנס על התנתקות אבל ללא הסכמה. אין ספור פעמים ביקשתי לשמוע הקלטה של אותה שיחה ו/או הודעה לה הסכמתי לאותם תנאים אך לא נעניתי ורק שמעתי התחמקויות בנושא.

לאחר שדיברתי עם נציג מחלקת הגבייה בשם חגי נאמר לי שלאחר ואשלם חוב של 749ש"ח תשלום זה יהווה ניתוק המנוי וסיום כל התחייבות שלי. מכיוון שאין בחזקתי כרטיס אשראי ואת המנוי שילמה אימי במשך כל אותם שנים ניגשתי לבנק לאומי והפקדתי לחשבונם את הסכום הנדרש. פיקססתי אליהם את אסמכתת התשלום שעל גביו חזרתי על הנאמר לי ע"י חגי ומייד וידאתי שהפקס אכן הגיע לידיהם.דיברתי עם נציגה שאמרה לי שמאותו יום 17.2.11 אני מנותקת ואין שום חוב עומד מלבד חוב יחסי. ושאבדוק בעוד כחודש לגבי החוב היחסי של כ-10ש"ח בעבור כ-ארבעה ימים שכן החשבונית שלי נשלחה אלי בכל 13 של כל חודש. אחרי כחודשיים קיבלתי שוב הודעת טקסט לנייד להסדר חוב. התקשרתי מייד בתמימות שבידיעתי החוב עומד על כ-10ש"ח ונאמר לי שהחוב הוא כ-1400ש"ח.

הייתי בטוחה שנפלה פה טעות.

ביקשתי לדבר עם אותו נציג גבייה בשם חגי שאמר לי מפורשות מספר פעמים שתשלום החוב של ה749ש"ח מהווה סגירת חשבון וכל התחייבות שהיא לנטויזן. והוא אמר שלא כך הדבר ועדיין אני חייבת את כל התשלום העתידי עבור ההתחייבות של שנה וחצי למרות שבפועל אני כבר מנותקת. אני אישה נכה שחיה על קיצבה של ביטוח לאומי ואין באפשרותי לשלם סכום זה. אני מבקשת את התערבותכם ומוכנה לשלם בעבור הראוטר שעדיין בחזקתי ושוויו הינו 360 ש"ח לפי אותה התחייבות לה הסכמתי.

כולי תפילה שתוכלו לעזור לי בפתרון העניין בצורה ההוגנת ביותר.

בכבוד רב,
ישראלה אורעד
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשלום עבור שרותים אותם אני צורכת בפועל ותשלום עבור ראוטר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה