פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור שירות לא קיים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

לפני חודש אוקטובר 2010 התחברתי לקו של חב' נטוויזן והתנתקתי מבזק , לאחר תקופה קצרה התברר לי כי ההתחברות לנטוויזן לא היה מוצלח, היו תקלות רבות לרבות ניתוקי שיחה ושיבושים בקו . פניתי לחברת ניטוויזן והודעתי על התקלות וביקשתי להתנתק ובמקביל פניתי לחברת בזק וביקשתי להתחבר מחדש לקו רגיל של בזק , הדבר נעשה בחודש אוקטובר 2010 ומחברת בזק הודיעו לי חדש משמעית כי בוצע ניוד של הקו בהצלחה ובוצע ניתוק מחברת ניטוויזן ואין צורך יותר לפנות לניטוויזן בנושא .
מאז אוקטובר ועד היום המשיכה חב' ניטוויזן לחייב אותו גם עבור הקו , לציין שהיו חיובים בחשבון עבור ניטוויזן אך סברתי ולתומי שמדובר בתשלום עבור ספק אינטנרט של ניטוויזן , אותו שירות שאני מקבל , כך שלא ידעתי שהחיוב גם מבוצע עבור קו טלפון קווי .
ביום 9/5/11, פניתי לחב' ניטוויזן עקב ניתוק תקשורת באינטרנט ובמקביל ביקשתי לדעת למה חשבוני מחויב בסכום גדול יחסית לשאר ספקי האינטרנט ואז הוברר כי כי אני משלם עבור קו ואינטרנט . ניסיתי להבין מהם איך ייתכן שעל אותו קו טלפון משלם פעמיים , ניטוויזן סירבו בתוקף לבצע ניתוק בטענה שאני מחויב להם ולא יודע על מה ?
למותר לציין שהפנייה לניטוויזן להתחבר לקו טלפון הייתה ביוזמתי אך מאחר וזה לא צלח ביקשתי להתנתק אך מתברר שהם ממשיכים לגבות כסף למרות שבזק הודיעינו חד משמעית כי בוצע ניוד של הקו והקו טלפון בבית של בזק ומכך עולה שאני משלם לניטוויזן עבור קו טלפון דמיוני לא קיים במשך תקופה ארוכה .
אבקש טיפולכם המסור
תודה
עלי עאמר

כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה