פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה לאור יום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
לפני כשלושה חודשים פנינו לנציג של נטויז'ן לחיבור לקו הטלפון שלהם. כיוון שאנחנו מדברים מספר דקות בודדות בחודש, כן בחודש, בדקנו את המסלול הזול ביותר והציג הציע לנו טלפון עם חודשיים ניסיון חינם ולאחר מכן, לא דיברת לא שילמת. בחשבון הויזה החודש נדהמתי לגלות חיוב בסך 40 ש"ח ובבירור שערכנו מול נציג נטוויז'ן זה מסר לנו שאנחנו בהתחייבות של שנה וחצי לתשלום של 40 ש"ח בחודש. מעולם לא התחייבנו לשום דבר. הנציג מסר שיש שיחה מוקלטת איתנו, ביקשנו לשמוע את השיחה כי אנחנו בטוחים שלא התחייבנו לדבר. והנציג מסר שהקלטת אבדה. מאז אנחנו מתקשרים עשרות פעמים אבל אף אחד לא חוזר אלינו עם תגובה כלשהי למעט הטענה ההזויה שהתחייבנו ואם אם נתנתק נצטרך לשלם קנס גבוה.
כבר אין לי כוח להתנהלות של חברות התקשורת שמשקרות במצח נחושה בשביל סכומים שלהן הם קטנים ומאבדים לקוחות נאמנים בדרך בשביל זה.
אודה לעזרתכם האדיבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לנתק אותנו מהקו הטלפוני של נטוויז'ן מבלי שיוטל עלינו קנס כלשהו ויחזירו לנו מלוא הכספים ששולמו על ידינו עד כה מבלי שהתחייבנו לדבר. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ראניה נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' ראניה הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 14.07.2009.
בתאריך ה- 22.12.2010 בחר מר ראניה להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת 013 נטוויז'ן.
מר ראניה בחר במסלול לפיו החודשיים הראשונים הינם ללא עלות וללא התחייבות ולאחר מכן המסלול בהתחייבות של 18 חודשים.
העסקה הינה בכפוף להסכם המנוי ותקנון המבצע של חברת 013 נטוויז'ן אשר נמסרו לזוג ראניה הן בע"פ והן בכתב במעמד המכירה.
לאור פנייתכם שוחחתי עם גב' ראניה, כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין בוצע שינוי בתנאיה של גב' ראניה בשירות הטלפון הביתי בהתאם לצרכיה.
גב' ראניה טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה