חיוב בגין שירותי אינטרנט שלא סופקו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הגיע לבית אימי, בשעת ערב מאוחרת, בחור צעיר וביקש לדבר עם אחותי (שחיה בחו"ל).
הוא ניסה לחקור אותי ולהפחיד / לאיים , טען שאני אחותי ודרש תעודה מזהה. סירבתי כמובן. מה היה קורה אם אמא שלי, אישה מבוגרת, הייתה עומדת מולו?
כשעיינתי בניירת, הסתבר שמדובר בחיוב של נטויז'ן בגין שירותים שניתנו לאחותי, לכאורה, בתקופה שכלל לא חיה בארץ, כאמור.
הנה כמה נתונים יבשים:
- בין 2002-2003 התגוררה אחותי בדירה בר"ג
- בין היתר, קיבלה שירותי אינ' מחברת נטוויז'ן
- בסוף נובמבר 2003 עברה להתגורר בחו"ל
- היא הודיעה בפקס על עזיבת הדירה לכל הספקים, כולל נטויז'ן, והסדירה את התשלום האחרון טלפונית
- תאריך יציאתה מהארץ ומגוריה מחוץ לישראל, מאז ועד היום, מתועדים במשרד הפנים
- לאורך כל תקופת קבלת השירות מנטויז'ן שילמה את החשבונות בזמן, במלואם
- מעולם לא חבה תשלום, לא אז ולא היום, לאף ספק
למחרת, פניתי לנטויז'ן כדי להסביר שנפלה כאן טעות ושככל הנראה נציג החב' לא סגר את החשבון אז. הנציגה הראשונה איתה שוחחתי הפנתה אותי למשרד עו"ד שמטפל בתיק. גם הם סרבו לשוחח איתי ואמרו שהתיק בהוצאה לפועל. בשיחה חוזרת לחברה התבקשתי לפנות למנהל פניות הציבור בנטויז'ן.
כך עשיתי. שלחתי מכתב מפורט ב 13.4.11 וביקשתי את עזרתו בהסדרת העניין. שלחתי תזכורת ב 3.5.11 ואף השארתי שתי הודעות. הוא לא השיב לאף אחת מפניותיי. מדוע מחזיקה נטויז'ן מחלקת פניות ציבור אם היא לא מטפלת בפניות? לא חבל על משכורות העובדים והמנהלים?
חשבתי בתחילה שאי סגירת החשבון והחיוב השגוי היו טעות. אבל, התעלמות החברה מהפנייה היא אינדיקציה אחרת. האם נטוויז'ן מאמינה שחיוב לקוחות על שירות שלא סיפקה הוא נוהל עסקי תקין?
אני מקבלת פניות תדירות מנטויז'ן, כמו צרכנים רבים אחרים, עם הצעות מפתות של חבילות שירות לבית ולעסק.
האם כדאי לרכוש מנטויז'ן שירותים נוספים או, לאור המקרה, לבטל בכלל את השירותים שאני מקבלת מהם היום ולעבור לספק אחר? מה דעתכם?
איריס
|
עוגמת נפש, הטרחה ו |
סוג הנזק : |
ביטול החיוב / סגירת החשבון והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|