פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור שירותי אינטרנט - ללא הרשאה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת נטויז'ן החלה לחייב אותנו על דעת עצמם בחשבון החודשי ע"ס 71.51 ש"ח(לפני מע"מ), עבור אינטרנט מהיר ADSL, החל מחודש מאי 2010.
אנחנו מעולם לא ביקשנו ולא השתמשנו בשרות זה, שכן יש לנו שירות זהה מחברת בזק בינלאומי, שבו אנחנו משתמשים מזה מספר שנים.
פנינו לנטויז'ן (מספר פנייה 165668978), כאשר שמנו לב לחיובים וביקשנו שיזכו אותנו על כל סכומי החיוב.
הם הודו שאכן, לא השתמשנו בשירות ולמרות זאת סרבו לזכות אותנו.
אנחנו דורשים את מלוא הזיכוי בגין שירות שלא ביקשנו ולא השתמשנו ולא נערך בגינו כל הסכם.

בברכה,
עוזי אפרת
מספר לקוח 11825963

כספי סוג הנזק :
קבלת החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה