פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בחידוש חבילת אינטרנט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נציג הברה התקשר לבעלי על מנת לעניין אותו במבצעי החברה, בעלי הפנה את הנציג אליי להמשך טיפול. מסתבר שבעקבות אותה השיחה נפתחה תיבת דואר נוספת על שמנו- דבר שלא הוסבר ולא הובן, הנציג שאל לפרטיי ועל סמך פרטים אלה קבע כתובת מייל שאני לעולם לא הייתי בוחרת בה. בחודש מרץ התקשר נציג להאריך את ההתקשרות לשנה בעד אותו הסכום בתמורה למהירות 12. לאחר חודשיים שוב מתקשר נציג בשם מיכאל (חודש מאי) ושוב מבקש אישורי להארכה- הסברתי לו שרק לפני חודשיים עדכנו את ההתחייבות ומדוע פונה אליי שוב. בצורה מאוד אגרסיבית ומבלבלת טען שהמבצע הוא חדש וההתחיבות תתחיל ממאי לשנה נוספת, שוב העלתי בפניו את הטענה כי לא ברור לי מדוע לאחר זמן כ"כ קצר הם שוב מעדכנים את אותו המבצע שכבר קיבלתי, מה השתנה? רק לקראת סוף השיחה הסביר כי מדובר בתיבת דואר נוספת שעליה אני מחוייבת. אמרתי כי אין לי נוספת וגם אם יש אנני משתמשת בה ולכן אבקש לבטל אותה- מיכאל הנציג הבטיח לבדוק אם אכן אנני משתמשת וכי יחזור אליי בקשר לביטולה. לאחר יומיים פניתי אני למח' שירות לקוחות ונאמר לי כי: בכל השיחות אישרתי גם את פתיחה התיבה הנוספת, גם הארכת ההתחיבות לשנה ובשיחה השלישית הארכה נוספת לתיבה הנוספת. הטעות שלי שלא בדקתי חשבוניות ומאחר והחיוב יורד מחשבון הבנק של בעלי לא ידעתי את הסכום הכפול אותו אנו משלמים. התשובה הסופית היא שההתחיבויות הינן התחייביות ולא ניתן לבטלן.
כמו כן צורפתי לשירות חיוג לחו"ל - שירות לו אינני זקוקה, לא משתמשת בו ולא מחייגת לחו"למעוננית לקבל את הקלטות השיחות לטענתי הנציגים ניצלו את חוסר הבנתי ולפי תשובותי הבינו שאנני בקיעה בחומר ומבחינתם הכי חשוב היה לסגור עוד עיסקה.שיווק שכזה וחוסר התחשבות בלקוח נותנים חומר למחשבה.
למה לא ניתן לבטל עסקה למרות שהתחייבתי לטענתם- וברור וניתן לבדוק שלא השתמשתי בתיבה מאז פתיחתה. מבקשרת לבטל מיד את ההתחיבות הטלפונית שבוצעב ב5.5.11 פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מנגד נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' מנגד הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 20.08.2006בתאריך ה- 16.06.2010 בחרה גב' מנגד לצרף שם משתמש נוסף בשירות האינטרנט.
גב' מנגד נוהגת לעדכן את עסקתה בשירותי האינטרנט מעת לעת.
לאור פנייתכם שוחחתי עם גב' מנגד, גב' מנגד בחרה לבטל את אחד ממנויי הגלישה אשר בבעלותה, כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין בוטל אחד משירותי האינטרנט אשר ביקשה ללא החזר דמי הטבה.
גב' מנגד טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה