פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק לאחר מס' בקשות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
היי,
לפני כ- 3 שנים הצטרפתי לנטוויז'ון לקו של 1-800 ועוד קו של חו"ל. עבדתי מהבית עם חו"ל והבוס שלי שילם את חשבון הטלפון. לאחר מס' כמה חודשים הפסקתי לעבוד איתו ולכן הוא גם ביטל את כרטיס האשראי (אמצעי התשלום) ובצדק, בזמן שזה קרה אני התקשרתי לחברה והודעתי על ניתוק, אמרו לי שאין בעיה.
לאחר חודש בערך שלחו לי חשבונית הביתה, התקשרתי שוב ואמרו לי שהם לא רואים הודעת ביטול ביקשתי שינתקו אותי כבר ויחזירו לי את הכסף על החודש הספציפי הזה! אמרו שהם מבטלים ושוב שלחו לי חשבון בדואר אחרי חודש והפעם עם סכום יותר גבוה של חודשיים. התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם המנהל, העבירו אותי למנהלת והיא מכרה לי את אותו הסיפור שאין להם הודעת ביטול ושאני לא התקשרתי. ביקשתי ממנה להוציא את השיחות המוקלטות ולשמוע על הודעות הביטול החוזרות, היא אמרה לי (וכמה מפתיע) שאין להם שיחות מוקלטות. איימתי לתבוע אותם והשיחה הסתיימה. הם ביטלו את הקו רק לאחר חודש נוסף ואחרי צעקות ואיומים בתביעה סל הזמן שעבר הוא בערך 5 חודשים. הבעיה שעל הסכום הם לא מוכנים לוותר ואני לא מוכנה לשלם את מה שביקשתי לבטל כמה וכמה פעמים!! המנהלת דיברה איתנו שוב ואמרה שהיא תוריד את הסכום, אמרתי לה שאני לא מוכנה לשלם רק על האחזקה של הקו בלי השימוש ואחרי שביקשתי לבטל עשרות פעמים. בקיצור, כיום מתקשרים אלי ממשרד עורכי דין ואומרים שאנחנו צריכים לשלה סכום שהוא כפול 4 בערך ממה שאנחנו צריכים לשלם אם לא זה עובר ישירות להוצאה לפועל. אני מרגישה שהם רימו אותי ופשוט חברה של רמאים!!! אני לא יודעת מה לעשות, זה לא פייר. בבקשה תנסו לעזור לי להוציא מהם שיחות מוקלטות שישמעו כמה פעמים הודעתי על הודעת ביטול. אני רוצה שיבטלו את הסכום ויתנצלו על העוגמת הנפש שקרתה.
דרך אגב לקו של ה 1-800 התקשרו בלילה אנשים וזה הפריע לי ולבעלי לישון כל לילה ולכן נאלצנו לנתק את הקו מהחשמל. ועוד הם רוצים שאני אשלם על הפעילות המגוחחת הזאת!!! אפילו לא ענינו לשיחות הללו, את זה הם יכולים לבדוק בטוח.
תודה רבה מראש
כספי סוג הנזק :
ביטול התשלום פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה