|
|
|
|
|
|
חיבור לקו טלפון של נטויזיון |
נושא התלונה: |
יום שני 04 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כמה ימים לפני התאריך הרשום התקשרו אליי וסיפרו לי שאני מקבלת 1000 דקות שיחה מתנה לחודשיים עם קו הטלפון של נטויזיון, אמרו לי שזו התנסות בחינם בקו הטלפון החדש שלהם ושאני אוכל לבטל את השירות אם לא נראה לי. בתאריך 04 לאוקטובר הטכנאי הגיע והתקין לי את הקו. אני כמעט ולא השתמשתי בקו והחלטתי לבטל אותו התקשרתי לפני 3 שבועות לבטל ונטויזיון לא מוכנים לבטל אותו הם אומרים שמכיוון שלא התקשרתי אחרי חודשיים אני נמצאת בתוכנית ל 18 חודשים איתם. אף אחד לא אמר לי דבר כזה מעולם וזה מאוד מרגיז שאני משלמת כסף על קו שלא בשימוש. אם אני רוצה להתנתק אני צריכה לשלם להם 770 שח הכסף עד סיום התוכנית. ביקשתי מהם לראות איפה חתמתי על מה הם אמרו שברגע שהתקיימה השיחה אני התחייבתי.
אודה לכם אם תוכלו לעזור לי להתנתק ללא תשלום דרקוני כל כך
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|