פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מנטויזן< נושא התלונה:
בבצ'וק מרגריטה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בפברואר האחרון הסתיימה תקופת התחייבות שלי עם נטווייזן לטענתם נציגה שלהם התקשרה ושאלה באם אני רוצה להמשיך תקופה נוספת ועניתי כן, אני לא זוכרת שהיא התקשרה בכלל, כשניסיתי להתנתק לפני שלושה שבועות, וגם היום הם אמרו את צריכה לשלם את כל תקופת השירות החדשה (86*12 חודשי) שזה יוצא 960 ש"ח ואז תוכלי להיתנתק.
כספי סוג הנזק :
לבטל לאלתר את השרות עם נטויזן מבלי לשלם את הסכום לעיל פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בבצ'וק נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' בבצ'וק הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 27.02.2008.
גב' בבצ'וק נוהגת לעדכן את עסקתה מעת לעת.
בתאריך ה- 08.02.2011 בחרה גב' בבצ'וק לשדרג את מהירות הגלישה במנוייה, גב' בבצ'וק בחרה לחדש את עסקתה בשירות האינטרנט במסגרת עסקה הכוללת התחייבות למשך 18 חודשים.
לגב' בבצ'וק נמסרו פרטי העסקה בע"פ ובכתב, כמו כן, לגב' בבצ'וק נמסר כי תוכל לבטל את השירות בכל עת שתבחר, בעת שהשירות יבוטל יגבה החזר דמי הטבה.
גב' בבצ'וק ממשיכה לצרוך את שירותיה של חברת 013 נטוויז'ן.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה