פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחיבות נושא התלונה:
בן דוד ליאור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
העברתי את קו הטלפון שלי מחב נטויזן לחברה אחרת.לא ידוע ולא חתמתי על התחיבות או אישרתי התחיבות.בגלל המעבר חב נטויזן רוצה לתבוע אותי על התחיבות בסך 980 ש"ח

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר בן דוד נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 17.01.2011 בחר מר בן דוד להצטרף לשירותי הטלפון הביתי של חברת 013 נטוויז'ן.
מר בן דוד בעסקה ללא עלות וללא התחייבות למשך חודשיים ולאחר מכן התחייבות
למשך 18 חודשים.
בתאריך ה- 10.04.2011 בחר מר בן דוד לבטל את השירות, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל, מר בן דוד חויב בגין החזר דמי ההטבה.
בתאריך ה- 31.05.2011 בחר מר דוד לחזור ולהשתמש בשירותי הטלפון הביתי
של חברת 013 נטוויז'ן.
כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין מר בן דוד זוכה בגין החיוב עבור החזר דמי ההטבה אשר נגבה בעת ביטול השירות.
מר בן דוד טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה