פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירופנו לשירות שיחות לחו"ל ללא בקשה ואי ביטולו לאחר פניות רבות נושא התלונה:
שמסיאן רעות שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל 2011, קראנו בחשבונית שאנו משלמים על שירות שיחות לחו"ל כחמישה שקלים לחודש. מעולם לא ביקשנו את השירות ומעולם לא השתמשנו בו. כשפנינו לחברה בנושא, הובטח שיחזירו תשובה תוך שבוע (שוחחנו עם נציגה בשם דיקלה) לא חזרו אלינו.
שבוע לאחר מכן פנינו שוב ונאמר לנו שיש הקלטה שביקשנו את השירות. כשביקשנו לשמוע את ההקלטה לא הסכימו להשמיע לנו אלא בצו בית משפט. מעולם לא ביקשנו שירות זה!חודש לארח מכן עדיין שילמנו את הסכום.
ב- 3.6 פנינו וביקשנו שיחה (שם הנציגה: לירון מצוות גול) עם מנהל כי לא הסכימו לזכותנו על השירות. לאחר 29 דקות המתנה, נציגה הבטיחה שתחזור אלינו עם פרטים ולא חזרה עד רגע זה. לא ניתן לנו לדבר עם מנהל עד לרגע זה.
ב- 5.6 התקשרנו אנו שוב למוקד, העבירו אותנו בין שלושה נציגי שירות שונים (מיותר לציין כי כל פעם עלינו להזדהות בשם ות.ז), נציגה אחרונה בשם ענבל- במשך 40 דקות סירבה להעביר למנהל. לאחר המתנה ממושכת אמרה שהעבירה בקשה לזיכוי שיתכן שלא נקבל. לאחר התעקשות לא נעימה נאמר לנו שמנהל יחזור אלינו תוך 24 שעות, אנו עדיין מחכים.
גם הורינו וגם חברים נוספים צורפו לשירות שיחות לחו"ל ללא בקשתם וללא ידיעתם!!!
דבר זה יוצר תחושת אכזבה, אי אמון ועוגמת נפש גדולה.
מבקשים פיצוי וטיפול הולם בגורמים הפועלים

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' שמסיאן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' שמסיאן הצטרפה לשירות החיוג הבינלאומי של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 18.07.2010.
גב' שמסיאן בחרה להצטרף למסלול הכולל דמי מנוי חודשיים ומקנה הטבת תעריפים אטרקטיביים בעת החיוג ליעדים נבחרים בחו"ל.
בתאריך ה- 01.05.2011 פנתה גב' שמסיאן לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול השירות, לאור בעיה טכנית בוצע חיוב נוסף בחשבונה.
משאיתרה חברת 013 נטוויז'ן את התקלה בוטל השירות בתאריך ה- 03.06.2011,
גב' שמסיאן זוכתה בגין החיוב השגוי.
גב' שמסיאן טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה