פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק מהחברה עקב העברת דירה אי ניתוק והמשך חיוב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.2.2011 פניתי לנציג שרות ובקשתי להתנתק מהחברה עקב העברת דירה בחודש ינואר ואי צורך בשרות החברה!
נציג בשם וודים ניסה לשכנע אותי להשאר בחברה אך המשכתי להסביר לו שאין צורך, כיוון שאין כלל תשתית. הנציג וודים המשיך לשוחח איתי במשך שעות (כאשר השיחה כמובן על חשבוני) ובמשך השיחה, השיחה התנתקה לדבריו ב"טעות" שלוש פעמים.
וודים הבטיח לנתק אותי אף מחודש ינואר כיוון שבחודש זה לא השתמשתי בשרות החברה כיוון שאין תשתית ואם ארצה בעתיד שרות אקבל במחיר טוב.
בחודש מרץ ראיתי בחיוב הויזה חיוב של 3.02 שקלים, התקשרתי שוב לחברה בתאריך 10.3.2011 לבדוק מדוע ישנו עדיין חיוב לאחר בקשת התנתקות?
נציג השרות לא ידע מה לענות ולכן ביקשתי מנהל, מנהלת בשם נטלי שוחחה עימי וטענה שחיוב ה3 שקלים הוא חיוב של שירות שיחות לחו"ל !? אני מעולם לא הצטרפתי לשרות של שיחות לחו"ל ומעולם לא התקשרתי לחו"ל! לדברי נטלי החברה מחייבת את כלל לקחותיה אוטומטית ללא בקשת הלקוח.
התעקשתי שאינני רוצה את השרות הזה, נטלי המנהלת אמרה שהיא מנתקת אותי מהחברה ומכל שרותיה.
בחודש אפריל אני שוב רואה בחיוב הויזה שלי חיוב של 16.47 ש"ח,
התקשרתי שוב לחברה לבירור החיוב הנוסף?
לטענתם החיוב הוא יחסי מיום הניתוק 10.3, אינני מבין מדוע רק בתאריך 10.3 ניתקו אותי? כאשר פניתי בתאריך 9.2? ומדוע לא הוחזר כספי על שרות השיחות לחו"ל כאשר לא ביקשתי אותו? לדברי הנציגה אני מנותק מהחברה ולא אראה יותר חיובים בעתיד!
אך שוב בחודש מאי אני רואה שוב חיוב בויזה על סך 3.91 ש"ח,
התקשרתי לחברה בתאריך 6.6.2011, נציגת שרות בשם מירי טוענת שהחיוב הוא על שרות שיחות לחו"ל, הסברתי שוב לנציגה כבר בכעס שמעולם לא הצטרפתי לשרות הזה והבטיחו לי שינתקו אותי מהשרות, אך הנציגה המשיכה בדבריה , ללא התייחסות לטענותיי ולדבריי ולבסוף ניתקה את השיחה! חשבתי שגם הפעם השיחה נותקה ב"טעות" כמו בשיחה עם וודים, וחיכיתי שהניצגה תחזור אליי, כיוון שהשיחה נותקה ב"טעות", אך לא! מירי לא חזרה אליי, ונאלצתי להתקשר שוב לחברה ולחכות שוב שייענו לי, הפעם ענתה לי נציגה בשם ורוניקה, וגם היא לא יודעת מימינה ומשמאלה, וטוענת שניתקו אותי כבר ב10.3 אך לא עונה לי מדוע אם כך ממשיכים לחייב אותי? ביקשתי לשוחח עם מנהל אך ורוניקה סירבה להעביר אותי, התעקשתי ואמרתי לה שאינני מעוניינת לשוחח איתה אלא רק עם מנהל!
לאחר התעקשות ארוכה וניסיון ייאוש, ורוניקה העבירה אותי למנהל.
חשבתי שהמנהל יעזור ויבין את השערוריה , אך לשווא!
הסברתי למנהל בצורה ברורה את מצוקתי ואת בקשתי הפשוטה, לנתקני ולזכות אותי על החיוביים מאז בקשת הניתוק, אך המנהל סירב לזכות אותי על החיובים הללו הוא אמר שהוא יכול לזכות אותי רק על החיוב האחרון (חודש מאי), כאשר להזכירכם עברתי דירה ב1.1.2011 ואינני משתמש בשרות החברה מתאריך זה!
אני חושב וגם אישתי שהייתה מעורבת בשיחות, שנגרמה לנו עוקמת נפש ונסיון ייאוש על מנת לגבות מאיתנו עוד כמה שקלים שלא בצדק!
לא ייתכן שלקוח מבקש סה"כ להתנתק מחברה צריך לעבור עשרות שיחות על חשבונו שכל שיחה אורכת שעות ,העברות , המתנות וניתוקים מפתעים ובמשך חצי שנה אנו ממשיכים לשלם לחברה!
עוגמת נפש, חיובים שלא בצדק, בזבוז זמן . סוג הנזק :
ניתוק מהחברה, זיכוי על החיוביים ופיצוי גל עוגמת הנפש פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר חזן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר חזן הצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 02.02.2007
בנוסף מר חזן נהנה משירותי החיוג הבינלאומי של חברת 013 נטוויז'ן.
בתאריך ה- 19.07.2010 בחר מר חזן לחדש את עסקתו במסגרת עסקה בהתחייבות לשנה.
בתאריך ה- 10.03.2011 פנה מר חזן לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות האינטרנט ממנוייו, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
בתאריך ה- 28.04.2011 בחר מר חזן לבטל את שירות החיוג הבינלאומי ממנוייו, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
מבדיקתי עולה כי חברת 013 נטוויז'ן פעלה כשורה ומר חזן חויב בהתאם לסיכומים מולו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה