פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוכנסתי להתחייבות ללא הסכמתי וללא ידיעתי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי מנוי לקו הטלפון הביתי של חברת נטוויז'ן. בתאריך 4/2/11 התקשר אלי נציג של חברת נטוויז'ן והציע לי להצטרף למנוי באינטרנט לשלשה חדשי נסיון ולאחריהם התחייבות לשנה. במהלך השיחה לא הבעתי שום הסכמה לקבל את השירות ו/או להצטרף לתכנית, למרות זאת צרפו אותי מיידית לתכנית ללא ידיעתי. הדבר התגלה לי רק לאחר שלשה חדשים כאשר לפתע הבחנתי בחיוב האשראי בחיוב גבוה מן הרגיל. בשיחה עם החברה טוענת נציגת החברה כי התיעוד במחשב הוא המחייב וכי אני מחוייב כעת לשנה למרות שאין בידיהם שום הוכחה שהתחייבתי
כספי סוג הנזק :
לבטל לאלתר את משיכת הכספים שלא כדין, ולהחזיר לי את כל מה שכבר נגבה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר שיפמן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 04.02.2011 בחר מר שיפמן להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת
013 נטוויז'ן.
מר שיפמן בחר בעסקה הכוללת 3 חודשים ראשונים ללא עלות וללא התחייבות ולאחר מכן התחייבות למשך שנה.
בתאריך ה- 03.06.2011 פנה מר שיפמן לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול השירות, כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין בוטל השירות ממנוייו של מר
שיפמן ללא החזר דמי הטבה.
מר שיפמן טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה