זילזול, מריחות ועיכובים בבקשה לבטל שירות. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 07 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.6 (זהו התאריך הראשון המופיע ברישומי החברה) פניתי לחברת נטויז'ן בבקשה להתנתק משירותי האינטרנט, בעקבות מעבר לחו'ל וחוסר צורך בשירות.
השירות הינו מסוג באנדל והוא כעת ללא שום התחייבות מצידי.
ניסיונות לבטל העלו את חוסר היכולת של החברה לנתק אותי. העבירו ממוקד למוקד והבטיחו שיחזרו-לא חזרו הנציגים, כשמתנתקת השיחה-גם אז הם אינם חוזרים. עבר שבוע שלם מאז הבקשה ודבר לא התקדם. בזבזתי יותר משעה וחצי זמן מול הטלפון (על חשבוני) וביקשתי שוב ושוב שינתקו- אך ללא הועיל.
התשובות של נציגי השרות מזלזלות ומורחות, מכסות על טעויות של נציגים אחרים.
אני מרגיש מרומה-זמני בוזבז וחשבון הטלפון עליי, לא קיבלתי מענה.
|
עוגמת נפש, ביזבוז כסף |
סוג הנזק : |
פיצוי, התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|