פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול, מריחות ועיכובים בבקשה לבטל שירות. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.6 (זהו התאריך הראשון המופיע ברישומי החברה) פניתי לחברת נטויז'ן בבקשה להתנתק משירותי האינטרנט, בעקבות מעבר לחו'ל וחוסר צורך בשירות.
השירות הינו מסוג באנדל והוא כעת ללא שום התחייבות מצידי.
ניסיונות לבטל העלו את חוסר היכולת של החברה לנתק אותי. העבירו ממוקד למוקד והבטיחו שיחזרו-לא חזרו הנציגים, כשמתנתקת השיחה-גם אז הם אינם חוזרים. עבר שבוע שלם מאז הבקשה ודבר לא התקדם. בזבזתי יותר משעה וחצי זמן מול הטלפון (על חשבוני) וביקשתי שוב ושוב שינתקו- אך ללא הועיל.
התשובות של נציגי השרות מזלזלות ומורחות, מכסות על טעויות של נציגים אחרים.
אני מרגיש מרומה-זמני בוזבז וחשבון הטלפון עליי, לא קיבלתי מענה.
עוגמת נפש, ביזבוז כסף סוג הנזק :
פיצוי, התנצלות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר צליחין נתקבלה במשרדינו, לאור פנייתכם ניסיתי לאתר את מר צליחין
אך לדאבוני הוא עזב את הארץ.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה