פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום ללא פנייה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה קיבלה אימי פרלה אוזלבו חשבון ע"ס 149 ש"ח מחב' נטוויזן על חיבור לאינטרנט כאשר בפועל לא נעשתה מצד אימי שום פנייה לחברה (ראוי לציין כי אימי בת 79), לאחר פניות חוזרות ונישנות וכן פנייה לנציב תלונות הציבור הוחלט להחזיר לאימי את כספה, נציגה מנציב תלונו הציבור חזרה לאימי בטלפון והודיע לה כי כספה יושב אליה, ביום 2/2/11 נעשה זיכוי ע"י חב' נטוויזן על כל הסכום לטובת אימי אך הכסף בפועל לא הוחזר לאימי עד היום וזאת למרות פניות חוזרות ונשנות בהם עונים נציגי החברה כי נעשה זיכוי לטובת אימי אך הכסף טרם הועבר אליה וכי הנושא נמצא בטיפול מזה חצי שנה כמעט. אודה להתערבותכם להחזרת כספה של אימי (מספר השיחות שנעשו לחברה בעניין זה כבר עברו את גובה סכום החוב של החברה לאימי).
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כספה של אימי במיידי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בקרמן בנוגע למנוי ע"ש פרלה אוזלבו נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' אוזלבו שוחחה עם נציגת פניות הציבור של חברת 013 נטוויז'ן אשר זיכתה את גב' אוזלבו כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין.
מבדיקתי עולה כי הזיכוי הועבר לאמצעי התשלום אשר עודכן במנוייה של גב' אוזלבו בתאריך ה- 19.06.2011.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה