פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחכה לחזרה מפניות הציבור לגבי זיכוי ותלונה על מנהל - נציגים נשבעים שחוזרים אלי תוך ת.צ. מסוים ולא מתקשרים. מ24.05.2011 אני מחכה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שירות לקוח + פניות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מיואשת- אף אחד לא מתייחס אומרים שפניה פתוחה מ24.05.2011- כל נציג נשבע שתוך ת.צ. מסויים חוזרים אלי מפניות הציבור ולא חוזרים- אני רושמת כל פניה- באמת פעם ראשונה רואה דבר כזה. ניתן לבדוק בכל השיחות מה נציגים אומרים לי. בנוסף אומרים שהקשיבו לשיחה - היא מוקלטת ותשובה לגבי נושא אחר סופית- אבל לא הקשיבו לשיחה- כי אחותי היתה איתי ולא לבד כשדיברה עם נציג- ומה שאומרים לי שקר!!!!! אני מחכה לקבלת משכורת ואפנה לבית משפט. אבל זה נושא אחר. . יש עוד תלונה על נציגה שאמרה לי במקום שלום רגע- 21 דק' היתי על הקו- העברה אותי קשרי לקוחות- גם אני וגם נציגה מקשרי לקוחות הינו בהלם!!! בכוח הם רוצים ונתנתק??? רק שאלתי מתי חוזרים מפניות הציבור- וישר לקשרי לקוחות?
התקשרי ביום חמישי - שאלתי נציגה מה אני עושה אם לא החזרו אלי כמו שהיא מבטיחה - כי היתי בטוחה שלא יחזרו- היא אמרה תתקשרי בבוקר להזכיר לנו!!!!
ויום שישי לא חזרו אלי- התקשרתי להזכיר !! כבר ב13 בצהריים- התברר פניות הציבור לא עובדים בימי שיש- אני מיואשת.
5 פעמים בערך אני שומעת נשעת חוזרים אליך. כל המספרי פניות רשומות אצלי. שיחות שם מוקלטות- הכל אפשר לבדוק ולאמת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי + פיצוי על עוגמת נפש ושקר על כל השיחות אליהם . ובדיקה חוזרת של הקלטת שיחה!!! כי אם משקרים כך איך אפשר לאמין שאיזינו לשיחה??. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ליקר נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' ליקר טופלה לשביעות רצונה ע"י נציגת פניות הציבור.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה