פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מנטויזן עקב אי שימוש בקו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
תלונתי נערכת מול חברת נטויזן שהייתה אמורה לספק שירותי אינטרנט לביתי.
אני גר בהרחבה בטירת צבי ובחודש 11.2010, כחודשיים לפני כניסתי לבית החדש, פנה אלי נציג של החברה והציע לי לרכוש חבילת אינטרנט דרכם למרות שעוד לא היתה תשתית טלפוניה להרחבה (אני המשתכן הראשון בהרחבה).
הנציג תיאר לי את החבילה והבטיח 3 חודשי חינם ואחכ, אם ארצה, אוכל להתנתק מהשירות מתי שארצה. במהלך השיחה הוא לקח את פרטי כ.א. שלי והבטיח להפעיל את החוזה רק כאשר יותקן הטלפון בביתי.
בפועל הותקן הטלפון רק בחודש 2.2011 ואני כבר ביצעתי עיסקה עם בזק בינלאומי בכדי לקבל שירות אינטרנט לביתי.
(ניתן לבדוק עם בזק מתי הגיע הADSL להרחבה בטירת צבי!)
בחודש מרץ קיבלתי לפתע חיוב מנטויזן דרך כ.א. ומיד התקשרתי אליהם שינתקו אותי כי אני לא משתמש בשירותיהם כלל ומעולם לא השתמשתי וכמו כן מעולם לא הפעלתי את ה3 חודשי חינם שהיו לי.
נציג החברה הבטיח שיבוצע הניתוק לאלתר.
בפועל לא בוצע הניתוק והמשכתי לקבל חיובים בגין חודש אפריל ומאי.
התקשרתי לנטויזן ושוחחתי עם גניפר, מנהלת השירות וביקשתי להתנתק אך היא סירבה בגלל שטענה שיש לי התחיבות לשנה. הסברתי לה שהתחיבות היא בגין שירות ואילו אני מעולם לא השתמשתי בשירות של נטויזן.
במהלך השיחה ביקשתי ממנה לדעת לאן היא מספקת את השירות אך היא כמובן לא ידעה וכן הוא לא רשום במחשבי החברה כי זהו מספר הטלפון של ביתי החדש!
(אז לאן הם מספקים את השירות שלהם?) .
כמו כן ביקשתי ממנה לבדוק האם עבר בייט אחד של נתונים ממני דרך נטויזן - אך כמובן שלא עברו כי אין לי חיבור דרכם.
גם את שם המשתמש והסיסמא הם מעולם לא סיפקו לי כך שגם אם רציתי לא היתי יכול להשתמש בשירותם.
בקיצור - אין ומעולם לא היה לי שימוש בשירותי האינטרנט של נטויזן אז מדוע עלי לשלם???
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי מנטויזן - על הזיכוי של ה3 חודשים אני מוכן לוותר להם למרות שהגיע לי 3 חודשים חינם! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר בשיא נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 30.11.2010 בחר מר בשיא להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת
013 נטוויז'ן.
מר בשיא בחר בעסקה הכוללת שלושה חודשים ראשונים ללא עלות וללא התחייבות, לאחר העסקה הינה בהתחייבות למשך שנה.
בתאריך ה- 31.03.2011 פנה מר בשיא לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול השירות, למר בשיא נמסר כי יוכל לבטל את השירות בכל עת, בעת הביטול יגבה החזר דמי הטבה.
כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין בוטל שירות האינטרנט במנוייו של מר בשיא ללא החזר דמי הטבה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה