פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות נושא התלונה:
שקד הילה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
1. ב- 28/04/2011 התקשה אליי נציגת שירות לתת לי הטבה, הסברתי לנציגה שאני לא צריכה את ההטבה.מסרה לי שאם לא נעשה שימוש להתקשר לבטל, שזו הטבה בלבד... לאחר שיכנועים רבים בסוף הסכמתי להטבה
2. לאחר חודש התקשרתי לבטל את ההטבה בגלל שלא נעשה שימוש. נאמר לי שנכנסתי כבר להתחייבות ואם אני רוצה להתנתק אני צריכה לשלם את התשלום של החבילה + מס החודשים של ההתחייבות (בסביבות 860 ש"ח).
3. לא נעשה שימוש בהטבה כלל.. לא חתמתי על שום חוזה להתחייבות. שום דבר!
4. ב- 02/06/2011 נשלח פקס למחלקת פניות הציבור לאחר שנאמר לי שאף מנהל שירות לקוחות לא יכול לעזור לי... (דיברתי עם נציג שירות + מנהל)
5. לא חזרו אליי עדיין, בנוסף נשלח מייל לשי פרנקו מנהל פניות הציבור ב- 09/06/2011 עדיין לא חזרו אליי...
6.הושארה הודעה במענה קולי של פניות הציבור... עדיין לא חזור אליי
7 אתמול 14/06/2011 התקשרתי למרכז שירות הלקוחות לשאול מתי אמורים לחזור אליי מפניות הציבור של נטוויזין, אמרו שלי שאמורים לחזור אליי כל רגע
עדיין לא חזרו אליי...

אני מאד מאוכזת . מערכת פניות הציבור אמורה להיות שם בשביל הלקוח ב- 100% ואני ממש לא מרגישה כך... בייחוד ששלחתי פקס כבר ב- 02/06/2011 ועכשיו 15/06/2011 ועדיין לא חזרו אליי!!!
בנוסף אני לקוחה של 013 כבר מ- 2003 ולפני שנתיים נכנסתי לשירות האינטרנט שלהם... חבל לאבד לקוחה.
אם יחייבו אותי אצטרך לבצע הכחשת עיסקה... נראה כי אין לי ברירה. לא אסכים שחייבו אותי על חבילה שלא השתמשתי בה בייחוד שהתקשרתי לבטל חודש אחרי...
ביטול התחייבות + ביטול החיוב - קנס יציאה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' שקד נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 28.04.2011 בחרה גב' שקד להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת 013 נטוויז'ן.
גב' שקד בחרה בעסקה הכוללת חודש ראשון ללא עלות וללא התחייבות, החל מהחודש השני התחייבות למשך שנה וחצי.
בתאריך ה- 02.06.2011 פנתה גב' שקד לראשונה בבקשת ביטול שירות הטלפוניה.
לגב' שקד נמסר כי תוכל לבטל את השירות בכל עת שתבחר, בעת הביטול יגבה החזר דמי הטבה.
לאור פנייתכם שוחחתי עם גב' שקד, כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין בוטל שירות הטלפוניה ממנוייה של גב' שקד ללא החזר דמי הטבה.
גב' שקד טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה