פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו ביתי - אי ניתוק נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-11.5 פנתה אלי נציגת שרות 013 והציעה לי לחבר קו ביתי לחודש ניסיון ללא עלות. גם אחרי שהסברתי לה שאין לי צורך בכך ואחכ יהיה לי קשה להנתק טענה שאין בעיה רק להרים טלפון. ב-15.5 הגיע נציג של013 חיבר אותי וגם הוא טען שלא תהיה בעיה להתנתק רק להרים טלפון לפני הזמן וכמובן שזה ללא עלות. לא אמרו לי שאצטרך לשלוח בדואר כל פרט. ב-12.6 התקשרתי כדי להתנתק המחשבים שלהם לא עבדו. ב-13.6 התחלתי את הבוקר עם טלפונים מורטי עצבים והעברה מנציג לנציג במשך שעתיים כשמעבירים אותי מאחד לשני רק לא מסכימים לנתק אותי.בתחילה רצו לעבוד עלי ואמרו לי את כבר בהתחייבות למרות שנותרו לי עוד מספר ימים עד ה-15.6 אחכ נתנו לי מספר פניה והעבירו אותי לנציג אחר. השיחה נותקה לטענתי בזדון עוד פעם כל הסיפור מהתחלה כשכבר צעקתי וכעסתי ורתחתי ואפילו חשבתי כבר להפעיל עו"ד שיוציא אותי מהבוץ שנקלעתי אליו ללא כל כוונה ניסו לשכנע אותי שוב ושוב אולי כך אולי כך ואני בשלי אין לי צורך בקו נוסף יש לי 4 מכשירי אייפון בבית עם 4000 דקות שגם אותם אינני מסיימת . אני פשוט איימתי על הנציג שאם הוא לא מנתק אותי עכשיו אני מנתקת גם את האינטרנט אני לא רוצה להיות שייכת לחברה לא אמינה. למה לא מכבדים את רצון הלקוח. למה בכוח. אני מבינה שיש אנשים שנופלים אצלהם בפח. לא איתי בכל אופן. נאלצתי לבזבז שעתיים מזמני בשיחות בהמתנות בשכנועים. אחכ הייתי צריכה לשלוח בדואר ועלה לי כמובן המשלוח וכל זה כי מלכתחילה נאמר לי חינם. אני טענתי בזמנו אצל הנציגה אני יודעת שאין שום דבר בחינם עוד לא נולד החינם לחינם לעצמו. תמיד יש משהו מסתתתר ופשוט העניין הותיר בי טעם מר ואני ברצינות בודקת חברות אינטרנט אחרות להתחבר ואני מבטיחה להתנתק מהם ושלא יעיזו שוב להתקשר אלי . החברה איננה אמינה והנציגים שלהם רק רוצים עמלות לא מעניין אותם צרכי הלקוח. זה לא שרות. מי כמוני יודעת כמה תביעות אנחנו מגישים יום יום נגד חברות שמנסות לרמות את הלקוחות שלהם ע"י פיתויים והנחות למיניהן שבסופו של דבר מתגלה כשקר אחד גדול.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ישר נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 11.05.2011 בחרה גב' ישר להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת
013 נטוויז'ן.
גב' ישר בחרה במסלול הכולל חודש ראשון ללא עלות וללא התחייבות ולאחר מכן התחייבות למשך שנה וחצי.
בתאריך ה- 13.06.2011 פנתה גב' ישר לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות הטלפון הביתי.
כמחווה לרצון טוב בוטל השירות ללא החזר דמי הטבה.
גב' ישר טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה