פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של נטויזן בשיחות בינלאומיות.
בחודש יוני 2011 חוייב חשבוני ע"ס של 55.99 ש"ח בגין שירותי אינטרנט.
לאחר שיחת בירור מול נציג נטויזן התברר שחוייבתי בעבור שירותי אינטרנט שמעולם לא ביקשתי או הסכמתי לקבל.
לפני מספר חודשים קודם לכן יצרו עימי קשר נטויזן והציעו לי 3 חודשי ניסיון חינם עבור גלישה באינטרנט, בדיעבד מסתבר שעל אף שסירבתי להצעה והסברתי כי אני מקבל שירותי אינטרנט מבזק מזה 3 שנים, הוחלט בנטוזין ללא ידיעתי או הסכמתי לפתוח עבורי חשבון אינטרנט, חשבון שמעולם לא נעשה בו שימוש או ידעתי על קיומו.
כל ניסיונותי להסביר כי לא הסכמתי לקבלת השירות ולא גלשתי או השתמשתי בשירות ולו דקה אחת עלתה בתוהו ובתאריך 7.7.11 נשלח אלי מכתב הודעה על יתר חוב בסך 126.09 ש"ח
כאשר התקשרתי כדי לבקש הפרדה בין חשבון השיחות לחו"ל לבין חשבון האינטרנט עד תום הבירור, סירבו נטויזן בכל תוקף.
כספי סוג הנזק :
זיכוי בגין שירותי אינטרנט פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר לוי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר לוי הצטרף לשירותי החיוג הבינלאומי של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 25.06.2006.
בתאריך ה- 02.02.2011 בחר מר לוי להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן, מר לוי בחר בעסקה אשר כוללת 3 חודשים ראשונים ללא עלות וללא התחייבות ולאחר מכן עסקה הכוללת התחייבות למשך שנה.
מר לוי פנה ב- 14.06.2011 לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול השירות.
למר לוי נמסר כי השירות יבוטל בכל עת שיבחר, בעת הביטול יגבה החזר דמי הטבה.
בתאריך ה- 07.08.2011 בחר מר לוי לבטל את שירות האינטרנט ממנוייו, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
מר לוי בחר לבטל את הרשאת החיוב בחשבון הבנק ובמנוייו הצטברה יתרת חוב, חברת 013 נטוויז'ן פונה למר לוי באמצעות תגובה זו ומבקשת ממנו כי יסדיר את חובו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה