פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות ללא הרשאה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:

במהלך דצמבר 2010 עשיתי סקר קצר בין חברות האינטרנט לצורך התחברות לשירות
ב – 013 נטוויזן הציעו לי שלושה חודשים חינם ללא התחייבות על מנת לנסות את השירות
הנציג רק הדגיש שעלי להתקשר בתום שלושה חודשים כדי לקבוע את המסלול – וזאת אם אבחר להמשיך בשירות
התקשרתי שבוע לפני תום שלושת החודשים אך נאמר לי שעלי להתקשר ביום המדויק.
הענין נשכח ממני והתקשרתי שלושה שבועות מאוחר יותר ואכן הוצעה לי חבילת התחברות.
עם זאת, קיבלתי הצעה אחרת מחברה מתחרה והחלטתי לעבור.
עברתי את תהליך השימור האימתני ועמדתי על רצוני להתנתק.

רק לאחר שדרשתי להתנתק הועלתה לראשונה העובדה שבעצם יש לי התחייבות לשנה במחיר של 80 שח לחודש ועלי לשלם קנס של יותר מ 800 שח

כל נסיונותי להסביר שמעולם לא התחייבתי, לא בעל-פה ולא בכתב, נפלו על אוזניים ערלות של אנשי שירות הלקוחות, גביית הכספים והמחלקה הקדם-משפטית (שאגב התנהגו בצורה פוגעת ומקוממת).
אגב, חלק מהכספים כבר נגבו ממני מכרטיס בו אני משלם ל 013 על מנוי אחר ללא הרשאתי - ענין חמור כשלעצמו.
יתרה מכך, נציג המחלקה הקדם-משפטית אף איים לתבוע אותי על אי תשלום על המנוי השני, למרות שמעולם לא ביקשתי את ניתוקו או את הפסקת התשלומים בו.

למרות כל האמור לעיל ממשיכה חברת נטויזיון לגבות כספים מכרטיס האשראי אשר ניתן רק עבור המנוי השני ומעולם לא עבור מנוי נוסף (וכיום גם המנוי השני מנותק)

אני דורש את ביטולה המיידי של העסקה והחזרת הכספים אשר נגבו ממני ללא הרשאה (אני אשמח לשלם רק עבור שלושת השבועות בהן השתמשתי בשירות עם תום תקופת הנסיון)

כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר טודרס נתקבלה במשרדינו ונתקבלה לעומקה.
מר טודרס הצטרף לשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 16.12.2009.
בתאריך ה- 06.12.2010 בחר מר טודרס לצרף מנוי נוסף בשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן, מר טודרס בחר במסלול הכולל 3 חודשים ללא עלות וללא התחייבות ולאחר מכן התחייבות למשך שנה.
בתאריך ה- 31.03.2011 פנה מר טודרס בבקשת ביטול שירות האינטרנט ממנוייו, למר טודרס נמסר כי יוכל לבטל את השירות בכל עת שיבחר, בעת הביטול יגבה החזר דמי הטבה.
מר טודרס בחר לבטל את השירות וממנוייו נגבה החזר דמי הטבה.
מר טודרס ביטל את הרשאת החיוב בכרטיס האשראי ובמנוייו הצטברה יתרת חוב.
חברת 013 נטוויז'ן פונה למר טודרס באמצעות תגובה זו ומבקשת ממנו כי יסדיר את חובו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה