פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על אנטי וירוס שלא ביקשתי ולא השתמשתי בו נושא התלונה:
פסטר אמיר שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היום גיליתי להפתעתי כי אני מחויב עבור תוכנת אנטי-וירוס בשני מחשבים במסגרת החשבונית שלי בחברה.
בשיחה עם שירות הלקוחות, טענו כי נציג שלהם התקשר אלי ב 12.10.2010 והציע לי להיות מנוי לתוכנת אנטי-וירוס ואני הסכמתי וביקשתי להחיל אותה על שני מחשבים.
מאז אני מחויב בכ- 48 ש"ח בחודש על שתי התוכנות, ובסה"כ שילמתי כ 450 שח עד כה.
ברשותי רק מחשב אחד ויחיד. במחשב זה מותקנת תוכנת אנטי-וירוס חינמית מצוינת.
לנטויז'ן אין אפשרות להציג לי את הקלטת השיחה.
לא השתמשתי מעולם בתוכנת האנטי וירוס שלהם.
למעשה, המייל עם הלינק להורדת התוכנה נשלח לאלי לכתובת מייל של נטויז'ן שאינני בודק (היום בדקתי וגיליתי את המייל).
כאמור, שילמתי על שירות שכלל לא ביקשתי - וכלל אינני צריך.
לטענתם הם לא יכולים לפצות בצורת החזר אלא רק כהפחתת החיוב הבא (אבל אני מפסיק את ההתקשרות עימם בשל נסיעה לחו"ל - ולכן זה לא עוזר לי)
סכום כולל שחוייבתי בו הינו כ 450 שח.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר פסטר נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר פסטר הצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 25.10.2007.
בתאריך ה- 12.10.2010 בחר מר פסטר להצטרף לשירות אבטחה מנוהל למחשב,
מר פסטר עודכן בנוגע לפרטי העסקה הן בע"פ והן בכתב במעמד המכירה.
לאור פנייתכם, כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין זוכה מר פסטר בעבור מחצית
מחיוביו בעבור שירות האבטחה המנוהל.
מבדיקתי עולה כי לאור בקשתו של מר פסטר בוטל שירות האינטרנט החל מתאריך
ה- 10.08.2011.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה