פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה ש עדיין לא נפטרה!!! נושא התלונה:
גייבנדוב מיכאל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל שלום לכל צוות המדהים שעושה עבודה נפלאה! אז ככה לפני מספר חודשיים פניתי עלהם אם בעיה שהיתה לי אם חברת נטוויזן .
אחרי מספר שבועות חוזרים עלי נטוויזן ואחרי שיחה ארוכה בה אמרתי להם מה אני חושב על החברה ומה אני רוצה הגענו לפשרה כמו שהם צינו מתחת לתלונה הראשונה שרשמתי,הפשרה היתה שהם מנתקים אותי מהטלפון ומקפיאים לי את האינטרנט ל 7 חודשים וככה גם ההתחייבות שלי גדלה אצלהם.
אמרנו שלום יפה אחד לשני הכל טוב ויפה נתקו לי את הטלפון כמו שאמרו והקפיאו לי את האינטרנט אבל רק לחודשיים ולא ל-7חודש כמו שהם אמרו אז עכשיו הם גם הרוויחו עלי זמן ההתחיבות שלי לחברה, אז עכשיו הם גם גנבים וגם שקרנים באותו רגע התקשרתי אלהם דיברתי איתם הם התחילו לדבר כל מני שטיות שנראה בעצמם לא ידעו איך לצאת מזה ועשו את השיטה אכי טובה אמרו שיחזרו עלי וכפי שכבר הבנתם אף אחד לא חזר עלי .
אני לא יודע מה לעשות עכשיו לא מספיק שחברה הזאת משתמשת בכל מיני טריקים רק כדי לחייב אותך בכסף עכשיו היא גם משקרת ולא מקיימת את מה שהבטיחה!

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר גייבנדוב בנוגע למנוייה של גב' נטליה גייבנדוב נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 29.03.2011 סוכם מול גב' גייבנדוב כי תבוצע הקפאה בשירות האינטרנט במנוייה עד לתאריך ה- 29.10.2011.
לאור בעיה טכנית בוצע חיוב בחודשים יוני ויולי 2011 בעבור השירות.
במנוייה של גב' גייבנדוב בוצע זיכוי בעבור החיוב השגוי.
המנוי נמצא בתקופת הקפאה עד לתאריך ה- 29.10.2011, לאחר מכן השירות ימשיך להיות מסופק בהתאם לתנאים אליהם בחרה להצטרף.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה