פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע עסקה של נציגי נטויזן עם אמא שלי ללא ידיעתי וללא אישור שלי . נושא התלונה:
מונסוניגו מומי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים התנתקתי מנטויזן אחרי מלחמה לא פשוטה ולא קלה בכלל .זה היה סיוט שעלה לי בזמן כסף ובריאות שגזלו מימני נטויזן ולא מוכנים לזכות אותי.
לצערי הסיוט לא נגמר שהיום גיליתי דרך בדיקה בחשבון שלי שאני משלם עדיין לנטויזן, צילצלתי לברר מה הסיבה שחייבו אותי נאמר לי שאמא שלי חידשה לעצמה מנוי שבעבר אני שילמתי .נטויזן חידשו לאימי מנוי ללא ידיעתי מאחורי גבי .לאימי אין מספר חשבון שלי או כל אמצעי תשלום אחר.
אני דורש את זכותי הבסיסית להחליט העם לחדש מנוי או לא.
אני הולך לשלם עוד פעם קנס נוסף כדי להתנתק מנטויזן.
נטויזן חצופים ולא מקצועיים שמנצלים תמימות של לקוחות ודואגים לאינטרס שלהם בלבד אני אמשיך להילחם על צדקתי ואני מאמין שמישהו יעזור לי באמת.
כספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה הלא חוקית וזיכוי מלא של החיובים ששולמו מיכיסי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר מונסוניגו נתקבלה במשרדינו, מול מר מונסוניגו בוצעו מס' ניסיונות
איתור אשר עלו בתוהו.
מר מונסוניגו לא ציין כל פרט מזהה בנוגע למנוי המדובר (ת.ז של בעל המנוי/שם משתמש/מס' לקוח) ועל כן לא ניתן היה לתת מענה הולם לפנייתו.
חברת 013 נטוויז'ן פונה למר מונסוניגו ומבקשת ממנו כי יציין את הפרטים הנ"ל על מנת שנוכל לטפל בפנייתו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה