פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחיזה בי כלקוח בעורמה ובמרמה למרות חוסר שביעות רצוני נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המגזר הוא טלפון/ תקשורת

שלום,

בתחילת חודש יוני פנה אלי נציג של חברת 013 בהצעה לעשות ניסיון שימוש בשרות שלהם למשך חודש, ללא התחייבות מצידי. בדקתי בשיחה זו שאכן אין התחייבות מצידי במידה ואין אני מרוצה מהקו והבטיחו לי שכך הוא. (ניתן לשמוע הקלטה של השיחה)
מאחר שהובטח לי הסכמתי, ובתאריך 13 ביוני הגיע טכנאי של 013 והתקין את מכשיר החברה כדי לאפשר לי לעשות הניסיון.

במהלך החודש הקו היה בעייתי לסירוגין. במהלך הזמן הזה פניתי לאתר התקלות וטופלתי על ידי נציג החברה. התקלה תוקנה אך למחרת חזרה שוב. בנקודת זמן זו החלטתי שלא אוכל להרשות לעצמי להמשיך עם השירות שלהם מפני שכל פנייה שכזו אורכת זמן רב ובאופן כללי אין ברשותי את הזמן והפניות לעסוק בתיקון הקו. אלא, יש ברצוני להשתמש בקו הטלפון באופן שוטף ורציף ללא תקלות.

מאחר ולא שמתי ליבי לתאריכים ומאחר ולא ציפיתי לכך שיחייבו אותי להיות לקוחה שלהם במידה ואיני מרוצה, יותר מכך, אסירה שלהם לאורך זמן נקוב, ומאחר ועשיתי את הניסיון ולא הייתי מרוצה מאיכות הקו פניתי לבזק לחזור ולקבל מהם שירות. קו בזק שב והותקן בביתי בתאריך 25 יולי 2011.
לאחר מספר ימים, בתאריך 28 יולי 2011, פנתה אלי נציגה של חברת 013 ממחלקת שירות לקוחות, בשם לריסה, והפנתה תשומת ליבי לכך שבתאריך 14 ביולי נשלח למייל שלי מכתב אשר מחייב אותי כלפיכם ל 18 חודש.
הרשה לי להפנות תשומת לבך,
מעבר לכך שאיני משתמשת באופן קבוע באינטרנט ובמייל שלי ולא שמתי ליבי למכתבם, המכתב נשלח אלי יומיים אחרי תום חודש ימים. כלומר, ברור שכוונתם, כחברה, מראש, היא ללכוד את האזרח המאמין והתמים, למרות רצונו, להתחייבות שלא נמסר לו עליה מראש. זהו טריק שכוונתו ללכוד לקוחות באופן לא ישר ולא מכובד.

אף אחד, לאורך ההתקשרות בינינו עד לשיחת טלפון זו, עם הגב' לריסה, לא אמר שאם אני משתמשת בשירות של 013 אני מחויבת אליהם לתקופת זמן מוגדרת מראש! מעבר לכך, נאמר לי: ניסיון ללא התחייבות. לא נאמר לי מראש שמעבר אליהם יש בו מחויבות שכזו. ברור שזוהי דרישה מיוחדת שמן הראוי לציין אותה בפני לקוח. אך זו לא נעשתה.
חברת 013 על פי דברי הנציגה שדיברה עימי, החליטה ששליחת מייל ללקוח מחייב אותי. ואני טוענת שכל אדם חופשי להיכנס למייל שלו כאשר מתאפשר לו ואין לחברה הזכות לקבוע, שאם שלחו מייל יצאו ידי חובתכם בהודעה עד כדי חיוב מעבר לתקופה אשר בה השתמשתי בשירות שלהם?!
עצם זה שיש לחברה את מספר כרטיס האשראי שלי עדיין לא מקנה להם הרשות לחייב אותי למרות רצוני, יתרה מכך, בעורמה ובמרמה בשירות וכמובן בדמי השירות.
נראה בבירור כי חברת 013 "בנתה" את דרכיה "ללכוד" לקוחות בדרכים עקלקלות. בפנייתי בכתב למנהל שירות הציבור של 013 שאלתי אותו כאדם וכנציג של חברה, האם זו הדרך הראויה להתנהל הן כאדם והן כחברה ? האם אף אחד בחברת 013 לא עושה חשבון נפש אישי עם התנהלות מסוג זה ? האם רק כסף הוא קריטריון ? ומה בנוגע להתנהלות במאור פנים?
התנהלות והתנהגות של חברה שמכבדת את עצמה היא להודיע מראש על התנאים שהיא מתנה בשימוש בשירותיה. הדבר לא נעשה על ידם.
בפנייתי לנציג תלונות הציבור ביקשתי לדאוג לחייב אותי רק על התאריכים שמעבר ל 13 בחודש יולי. כלומר, מ14 יולי עד 25 בחודש יולי.
כמו כן, פניתי אליו לבטל את החיובים בגין 18 חודשים.
במקביל הנני מודיעה לחברת כרטיס האשראי שלי לא לכבד החיובים.

בשיחות הטלפון שלי עם נציגתם גב' לריסה, התחושה הבלתי משתמעת לשני פנים היא נחישות לגבות הסף ויהי מה.
לי ברור שטמנו לי פח כפי שהם עושים זאת לעוד אזרחים אחרים, כך אני משערת.

אודה לכם מאוד על התערבותכם בטיפול בבעיה זו. זאת אומנם הבעיה הפרטית שלי אך היא נראית כבעיה כללית וגורפת של התנהלות חברה.
אשמח מאוד באם תענו לבקשתי לעזרתכם שכן תחושתי האישית היא שגישתם היא אגרסיבית וחסרת פשרות.
אשמח להעביר לידכם עותק מכתבי למר שי פרנקו - מנהל תלונות הציבור של 013.

למרות שלא ציינתי במכתבי לנציג התלונות, במכתב שנשלח לי למייל נשלחו במקביל שני הסכמים : אחד לשירות חינם של חודש והתחייבות לאחר החודש. והסכם נוסף : שירות חינם חודשיים והתחייבות לאחר תום החודשיים. לא ציינתי זאת מאחר ולא מקובל עלי כלל לפנות אלי במייל ולחייב לתקופה של 18 חודש אותי ללא הצהרה מראש על כוונתם זו.

בברכה,
מיכל הניק

כספי סוג הנזק :
ביטול ההתקשרות ביני לבין נטוויז'ן 013 ללא חיוב פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' הניק בנוגע למנוייה נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 13.06.2011 בחרה גב' הניק להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת 013 נטוויז'ן, גב' הניק בחרה במסלול הכולל חודש ניסיון ללא עלות ולאחר מכן התחייבות למשך 18 חודשים.
בתאריך ה- 25.07.2011 פנתה גב' הניק לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות הטלפון הביתי ממנוייה.
כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין בוטל השירות ללא החזר דמי הטבה
תגובה:
גב' הניק טופלה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה