פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענק "הטבה" שיחות לחודש חינם וטרטור הלקוח בסיומה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנויה של ברק-נטוויז'ן מעל לעשור (עם בעיות רבות בדרך, אבל לזכות החברה תמיד ניתן מענה להן).
לפני כחודש התקשרה אליי נציגה של חברת נטוויז'ן, מיוזמתה, והציעה לי הטבה - חודש שיחות חינם דרך קוו טלפון שיתנו לי.
אני לקוחה של בזק, לא התעניינתי מעולם בקוו טלפון של נטוויז'ן, ומפאת חוסר זמן (התקנה של קוו) אמרתי שאין לי צורך בהטבה.
הנציגה התחייבה בפני שאני לא אפגע מההטבה, לא יחייבו אותי עליה ואני לא אצטרך לפנות זמן רב לטכנאי. בסיום חודש הניסיון, במידה וארצה להתנתק, כל מה שאני אצטרך לעשות זה להתקשר לשירות לקוחות ולבטל את ההטבה.
בסופו של דבר הסכמתי.
הגיע טכנאי, התקין את הקוו (לקח לו מעל לשעה וחצי), וגם הוא אמר לי- כל מה שצריך לעשות בסיום החודש, כדי לא להמשיך עם הקוו, הוא להתקשר לשירות לקוחות.
הקוו טלפון של נטוויז'ן הוא סיוט - ניתוקים, רעשי רקע, ביפים - רוב שיחות הטלפון שלנו ממנו באותו חודש הסתיימו בניתוק השיחה ומעבר לשיחה מהבזק/מהנייד.
אחרי פחות מחודש התקשרתי לנטוויז'ן וביקשתי להתנתק מהקוו, ואז נאמר לי שמדובר בעניין של שימור לקוחות ואני אצטרך לחכות לשיחה מהם.
אחרי חמישה ימים - 11.8.11, 11:03, מספר אסמכתא 169167585- קיבלתי טלפון משימור לקוחות, מנציגה בשם שירן. הנציגה שוב ניסתה לשכנע אותי להישאר בנטוויז'ן, שיבוא שוב טכנאי ויבדוק מה לא בסדר, ושאני אקבל עוד חודש חינם. סירבתי, אין לי זמן לטכנאים, אני רוצה רק לנתק את הקוו.
אחרי דקות ארוכות שבהן שירן מתייעצת עם מנהלים או נציגים אחרים ואני מחכה לה על הקוו, היא חוזרת אליי עם הסיכום - כדי להתנתק אני צריכה לשלוח בדואר רשום, על חשבוני, את מתאם השיחות של הטלפון, ולשלוח למרכז שלהם בחיפה.
במידה והציוד לא יגיע- אני מחויבת ב-250 שקל.
אין לי מושג אפילו מה לשלוח! אני לא אדם טכני, אני לא יודעת על אילו חלקים מדברים. ביקשתי טכנאי - שירן אמרה שאני אצטרך לשלם 70 שקל.
מיותר לציין עד כמה לי כלקוחה של נטוויז'ן ניתנה התחושה שאני לא שווה כלום ושניתן לתמרן אותי ב"הטבות" ובשיטות שיווק אגרסיביות. לא ניתנה לי האפשרות לדבר עם מנהל.

אף פעם לא נאמר לי דבר כזה כשקיבלתי את "ההטבה". כשהסברתי זאת לנציגה היא אמרה שאם הייתי בוחרת להישאר עם הקוו לא הייתי צריכה לשלם כלום.
החוזה, שאותו קיבלתי רק לאחר סיום ההתקנה, אינו מכיל הסבר כיצד מוחזר הציוד, וניצגי ברק (הנציגה שהתקשרה לפני כחודש וגם הטכנאי) אמרו שיש צורך רק בשיחה למוקד שירות הלקוחות.
החברה צריכה להיות גלויה עם הלקוחות שלה על כל "הטבה" שהיא מציעה, כולל מה בדיוק צריך לעשות כדי לבטלה, ולא להסתיר פרטים בדרך. נראה כאילו הדבר נעשה לא בתום לב אלא מתוך רצון לכבול לקוחות באמצעים אגרסיביים.
עלבון סוג הנזק :
ניתוק מסודר של קוו הטלפון ע"י נטוויז'ן, ללא עלות של הלקוחות שקיבלו את "ההטבה" פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של גב שרון בנוגע למנוייה נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה. גב' שרון הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 16.06.2004 גב' שרון נוהגת לעדכן את עסקתה מעת לעת. בתאריך ה- 19.07.2011 בחרה גב' שרון להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת 013 נטוויז'ן, גב' שרון בחרה במסלול הכולל חודש ניסיון ללא עלות ולאחר מכן התחייבות למשך 18 חודשים. בתאריך ה- 07.08.2011 פנתה גב' שרון לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות הטלפון הביתי ממנוייה. מנויה נותק ללא החזר הטבה, גב שרום טופלה לשביעות רצונה תגובה:
בברכה, פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה