פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות וגבייה שרירותית על ידי נטוויזן נושא התלונה:
ליבשיץ אולגה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
1. הייתי לקוחה של נטוויזן (שיחות לחו"ל) משנת 2008
2. שלמתי מאות ולפעמים אלפי שקלים לחודש לחברת נטוויזן שכן כל משפחתי גרה בחו"ל וקשר איתה קריטי עבורי.
3. בחודש ספטמבר פסקה האפשרות להוציא שיחות דרך הסלולרי, פניתי עשרות רבות של פעמים אך הבעיה לא טופלה רק כעבור 3 חודשים סודרה התקלה .
4. נוסף על כך עברתי דירה עדכנית את נטוויזן על מעבר דירה אך כעבור חודש התחלתי לקבל חיובים מבזק שנמשכו במשך 6 חשבוניות רצופות למרות פניותי הרבות לנטויזן ( חיובים על שיחות מזדמנות במאוד שקלים ואני מנוית נטוויזן )
5. כן לא נגמר הביזיון אחרי עשרות שיחות הסכימו נטוויזן לזכות אותי על חיובים אלו , אבל אחרי 6 חודשים אני לפתע מקבלת חשבונית מטעם נטוויזן על חלק מאותם שיחות מזדמנות דרך בזק.
6. גסות הרוח של הנציגים מקוממת ביותר כך למשל מהלת בשירות בשם אירה אמרה שאין יסוד לזיכוי , נציגים אחרים אמרו שאין מחובתם להסביר לי דבר שכן אינני לקוחה שלהם יותר.
7. כאשר ביקשתי מאירה סיכום שיחה לדוא"ל קבלתי סיכום שיחה שלא תאם לתוכן השיחה נציגים אחרים כולל נאג'ה מפניות ציבור כלל לא טרחו לשלוח סיכומי שיחות למרות שנדרשו לכך.
8. לסיכום מדובר בחברה דורסנית שההתנהלות מולה קשה מאוד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה