פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שבור שירותי ערך נוסף שלא בידעתנו! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה מס' חודשים אני מקבלת חשבוניות מחברת נטוויז'ן על סך 98.73 ש"ח.
לצערי לא עקבתי באדיקות אחר החשבוניות, כנראה מסיבת ביטחון יתר בחברה הנ"ל ובטח בבטח לא תיארתי לעצמי שהם עלולים לקחת ממני כספיים.
לאחר שבאחד מהחודשים האלו הואלתי בטובי להסתכל בתכולת החשבונית נדהמתי לגלות כי מחיר החשבונית אף יותר מהוכפל, ממחיר של 34.95 למחיר של 98.73
לאחר מספר שיחות מול שירות הלקוחות הסתבר כי לדבריהם בתאריך כלשהוא במרץ 2011 התקשרו לבעלי והוא "אישר" את התשלומים עבור כל הערכים המוספים -מדובר בחמישה שירותי ערך מוספים הנוגעים בשירות המייל של נטוויז'ן.
אני חייבת לציין כי לא אני ולא בעלי משתמשים בשירותי המייל של נטוויז'ן, כמו כן אין לנו מושג איך מגיעים לתיבת המייל הזו, מכיוון ששנינו, אני ובעלי בעלי חשבונות בתיבות המייל של ג'ימייל ווואלה.
לטענת שירות הלקוחות יש בידם שיחה מוקלטת אשר הם מסרבים להשמיע ומוכנים להשמיע אותה רק בבית משפט.
כמובן שהם לוקחים בחשבון שלבית משפט אנו לא נגיע עימם מסיבת הטרחה הכספית העלולה להיגרם לנו. בקיצור מושכים אותנו מהאף ע"י שקר נלאה!
בעלי מכחיש בתוקף את מתן אישורו לשירותים הללו. ולא מעט פעמיים הייתי נוכחת בשיחות שהגיעו משירות המכירות של נטוויז'ן בניסיון למכור לנו חבילות גלישה "אטרקטיביות" ובעלי כהרגלו מסרב בתוקף.

כמובן שדרשנו לבטל במיידית את החיוב וביקשנו זיכוי , מזה מס' חודשים אני מקבלת חשבוניות מחברת נטוויז'ן על סך 98.73 ש"ח.
לצערי לא עקבתי באדיקות אחר החשבוניות, כנראה מסיבת ביטחון יתר בחברה הנ"ל ובטח בבטח לא תיארתח לעצמי שהם עלולים לקחת ממני כספיים.
לאחר שבאחד מהחודשים האלו הואלתי בטובי להסתכל בתכולת החשבונית נדהמתי לגלות כי מחיר החשבונית אף יותר מהוכפל ממחיר של 34.95 למחיר של 98.73
לאחר מספר שיחות מול שירות הלקוחות הסתבר כי לדבריהם בתאריך כלשהוא במרץ 2011 התקשרו לבעלי והוא "אישר" את התשלומים עבור כל הערכים המוספים -מדובר בחמישה שירותי ערך מוספים הנוגעים בשירות המייל של נטוויז'ן.
אני חייבת לציין כי לא אני ולא בעלי משתמשים בשירותי המייל של נטוויז'ן, כמו כן אין לנו מושג איך מגיעים לתיבת המייל הזו, מכיוון ששנינו, אני ובעלי בעלי חשבונות בתיבות המייל של ג'ימייל ווואלה.
לטענת שירות הלקוחות יש בידם שיחה מוקלטת אשר הם מסרבים להשמיע ומוכנים להשמיע אותה רק בבית משפט.
כמובן שהם לוקחים בחשבון שלבית משפט אנו לא נגיע עימם מסיבת הטרחה הכספית העלולה להיגרם לנו. בקיצור מושכים אותנו מהאף ע"י שקר נלאה!
בעלי מכחיש בתוקף את מתן אישורו לשירותים הללו. ולא מעט פעמיים הייתי נוכחת בשיחות שהגיעו משירות המכירות של נטוויז'ן בניסיון למכור לנו חבילות גלישה "אטרקטיביות" ובעלי כהרגלו מסרב בתוקף.
כמובן שדרשנו שיבטלו את החיובים ויחזירו לנו את כספנו, נטוויז'ן אכן עצרה את החיוב וביטלה את השירות אך מסרבת בתוקף לתת לנו החזר כספי.
יש לציין שאני ובעלי מנויים לשירות תקופת מה ולבטח לא נשאר לקוחות לאחר שתסתיים תקופת המנוי.

אנו מאוד מאוכזבים וחשים מרומים! ואין בפי מילים טובות כלל לספר על החברה!

ורד.
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה