פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר על שירות שלא ביקשתי וסירוב גורף למתן החזר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בפרוט חשבון הבנק שלי זיהיתי חיוב מיותר של קצת יותר מ12 שקלים דרך חברת נטויז'ן 013
לאחר שניסיתי למצוא שיחת חינם לשרות לקוחות ולא מצאתי, התקשרתי כדי לברר את מהות החיוב.
נאמר לי שחוייבתי על שירות של גיבוי המחשב שלא ביקשתי מעולם ונתקלתי בקיר של סירוב גורף לזיכוי
ומעבר לזה, הנציגה סירבה להעביר אותי למנהל בטענה שהוא לא יעזור לי- גם שהסכמנו שזו זכותי המלאה.
לאחר המתנות ארוכות ( השיחה עלתה לי יותר מהחיוב ) הנציגה אמרה לי שהיא מאמינה לי ולכן היא מוכנה לתת לי חודש חינם לשנת ההתחייבות הבאה
או מתנה שתישלח לבייתי, אבל זיכוי אין באפשרותה לתת.
רציתי לעשות מה שמתבקש כשמקבלים שירות "לא טוב" ולהתנתק אך כמובן זה לא כל כך פשוט.
מכיוון שנכנסתי לתכנית משולבת של 013 והוט אני ייאלץ לשלם קנס לכל אחת מהחברות ( עפ"י נציג של הוט ששוחחתי עימו ) אם אבחר להתנתק
וכך אני נשאר, עם האופצייה היחידה של קבלת המס של 12 ש"ח על שירות שלא ביקשתי מעולם ולהגיד תודה שלא טעו בסכום גדול יותר- כי אין מה לעשות
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ברמי התקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה.בתאריך ה-22/06/2011 בחר מר ברמי להצטרף לשירותי האינטרנט המהיר בחברת 013 נטוויז'ן . במעמד שיחת ההצטרפות הוצע למר ברמי שירות נוסף, שירות אחסון וגיבוי בנפח 30GB בעלות חודשית בסך 20 ₪ כאשר החודש הראשון ניתן ללא עלות. מבדיקתי עולה כי מר ברמי הסכים לשירות. בהמשך לפנייתכם נציגה מטעם החברה שוחחה עם מר ברמי שירות האחסון וגיבוי בוטל ממנוייו לבקשתו וזוכה בעבור החיוב הקודם. את שירות האינטרנט במנוייו בחר מר ברמי להשאיר פעיל. פנייתו של מר ברמי טופלה לשביעות רצונו. בברכה, פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ. תגובה:
פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה