פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל תוך כדי אי מסירת פרטים מדוייקת. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר השנה נסעתי לטיול בברזיל למשך חודש ימים.רכשתי כרטיס גלובלקול שיאפשר לי לבצע שיחות מחו"ל לארץ במהלך חודש זה, נציג החברה בפרוש אמר לי שהכרטיס עד ניצול 100 הדקות שהוקצבו לי בעיסקה זו. באפריל אכן חוייבתי ב 88 ש"ח עבור השיחות שקניתי. להפתעתי, ביולי שמתי לב שהחברה ממשיכה לחייב אותי ב-60 ש"ח כל חודש.(מאי-יוני-יולי).מייד פניתי אליהם ולטענתם, בגלל שלא הודעתי להם שחזרתי מחו"ל ומעונינת להפסיק את השרות, הוא ממשיך. גם החודש אחוייב בסכום של 37 ש"ח. אני רואה בכך סוג של הולכת שולל. גם לא נאמר לי שאצטרך להודיע על ביטול ולהבנתי, רכשתי את מספר הדקות לשיחה ומשנוצלו עד תום, נגמרה העיסקה ועימה החיוב הכספי.(הרי העיסקה היא עבור שיחות מחו"ל לארץ, ובפרוש אמרתי שאני נוסעת למשך חודש ולשם כך רכשתי עיסקה של 100 דקות).
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ע"ס 217 ש"ח (60+60+60+37) פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תום מיניך, נציג פניות שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתה של גב' לוין אליכם, קיימתי עמה שיחה.
גב' לוין בחרה להצטרף לשירות חיוג מחו"ל לישראל באמצעות שירות ה-GLOBAL CARD. במעמד ההצטרפות לשירות הוסברו לגב' לוין אופן החיוג וכן תעריפי השירות.
שירות ה-GLOBAL CARD הינו שירות בתשלום חודשי קבוע וללא התחייבות, אשר הלקוח יכול להסירו בכל שלב.
מידע זה נשלח לכל לקוח בעת ההצטרפות לשירות.
בנוסף לכך, עד לפנייתה של הגב' לוין, כאשר שהתה בארץ, נשלחו לכתובת הדואר שלה חשבוניות חודשיות אשר פירטו את החיוב הקבוע בשירות.
תגובה:
עקב פנייתה של הלקוחה, הוחלט, לפנים משורת הדין, לזכותה בסך דמי המנוי אשר חויבה לאחר חזרתה לארץ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה