פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז תעשיות מדע (מת"מ) מרכז אומגה חיפה כתובת:
לא יודע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הצטרפנו לשירות הטלפון שלהם,נאמר לנו שיש לנו 3 חודשים חינם לנסות את השירות ולא הסכמנו לשלם שום 60ש"ח על 3000דק' . בנוסף התקשרו אלינו ואמרו שהם ישדרגו לנו ל5מ"ב מ2.5 בלי עלות נוספת(ואמרתי שאני לא צריך 5מ"ב כי יש לי תשתית 2.5 ואמרו שזה לא משנה כי זה בלי עלות גם ככה),לא נאמר שזו חבילה לא כלום.
ואז הפסיקו לשלוח לנו חשבוניות בדואר,כמובן בהתחלה חשבנו שאולי פשוט בעיה בדואר וכו'.. אז כשהתקשרתי אז התבטלה איכשהו השליחה בדואר. ואנחנו בעצם משלמים 60 על הטלפון ו40 (במקום 25) על האינטרנט ויש על שניהם התחייבות שלא נאמרה לנו. ואז התקשרתי אליהם ויש להם שירות שהם יתקשרו חזרה כי הקו עמוס,כמובן לא קרה. יום לאחר מכן (היום ה18/8) התקשרתי ובאמצע השיחה הפסיקו לדבר וניתקו,לאחר מכן זה קרה עוד פעם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי וניתוק על הכספים שהפסדנו פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה