פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על טלפון ללא רשות של הלקוח נושא התלונה:
יוסופוב מרינה שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/7 יצרו איתי קשר אנשי המכירות של נטוויזין.
שכנעו אותי לקבל במתנה לחודש קו טלפון (Voice over IP) של נטוויזין עם 2000דקות חינם לכל היעדים כולל חו"ל.
נציגת המכירות לא ציינה דבר מעבר לעובדה שאם לא אבטל עד חודש את המנוי אצטרך לשלם חודשית דמי מנוי.
בתאריך 14/8 התקשרתי לשירות הלקוחות של נטוויזין לניתוק הקו ולא הצלחתי להשיג אותם ניסיתי עוד ועוד ,למחרת התקשרתי שוב והשארתי הודעה שיחזרו אליי ורק למחרת חזרו אליי ואני ביקשתי לנתק את הקו ואז אמרו לי שזה כבר מאוחר ושלא ניתן לבטל את המנוי בגלל שיש לי התחייות ואני אמרתי שאף אחד לא אמר לי לא הנציגה ולא הטכנאי שיש התחייבות למנוי שאלתי את השאלה כמה פעמים והם אמרו לי שזה ללא שום התחייבות .



יתרה מכך, הנציגה ציינה בפעם הראשונה כי נכון לעכשיו אני בהתחייבות ל18 חודשים מאחר ולא ניתקתי את הקו בזמן ובמידה ואני רוצה להתנתק עליי לשלם קנס יציאה 18*75=1,300 ₪.


ביקשתי להוציא את הקלטת השיחה (עפ"י תאריך ושעה שמצאתי בפירוט השיחות שבטלפון שלי) אך לטענתה אין באפשרותה להוציא הקלטה של שיחה זו.

גם כשביקשתי את ההקלטה של השיחה בה הוצע לי המנוי סירבה . הסברתי לה כי עפ"י שיחה זו ניתן להביא בוודאות שלא נאמר לי כלל וכלל על התחייבות ל18 חודשים. יתרה מכך בשיחה זו ניתן להבין עד כמה היה ברור שאבטל את המנוי.

כשביקשתי לדבר עם מנהל טענה כי היא האחראית על שירות הלקוחות ואין אם מי לדבר יותר.
כרגע איני יודע מה לעשות היות ואם אבטל את המנוי אשלם את הקנס, אך מצד שני כרגע אני מחויב בכל חודש בתשלום נוסף של 75 ₪ שאין לי בו שימוש כלל. תיאור הבעיה:

עצבים ואפילו רצון לעזוב את הארץ סוג הנזק :
יציאה מהתחייבות ולנטק את הקו פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה